One: nem kérdés, hogy piacvezetők szeretnénk lenni
A One márka januári megjelenése az ügyfelek számára talán a leginkább érzékelhető momentuma volt a 4iG Csoport távközlési érdekeltségeinek transzformációs folyamatában. A márkaváltásról, az azt megelőző időszakról és a jövőről beszélgettünk a One Magyarország vezérigazgatójával, Bányai Tamással.
Január végén lesz két éve, hogy lezárult a Vodafone Magyarország akvizíciója, az új többségi tulajdonos, a 4iG Nyrt. pedig szinte napra pontosan a kétéves jubileumra tett rendet a sakktáblán azzal, hogy végére ért a távközlési érdekeltségek integrációjának a One márka bevezetésével.
Ebben az adásban Bányai Tamást, a One Magyarország vezérigazgatóját faggattuk Számival többek között arról, hogy milyen út vezetett el a márkaváltásig, hogy mekkora terhet jelentett, illetve jelent a Vodafone-örökség cipelése, illetve milyen fejlesztési tervek vannak a cégnél.
A podcastből azt is megtudhatod, hogy miként tekint a magyar távközlési piacra a vállalat, illetve beszélt-e már Tamás Rékasi Tiborral, az első számú konkurensnek számító Magyar Telekom vezérigazgatójával.
Az adásban elhangzott hivatkozások a Discord csatornánkon érhetők el, ahol még beszélgetni is tudsz velünk, és a többi hallgatóval. Adásainkat megtaláljátok a SoundCloudon, a Spotify-on, az Apple Podcasten, a YouTube csatornánkon, és immár a YouTube Music-on is.