:

Szerző: Koi Tamás

2025. január 10. 09:35

One: nem kérdés, hogy piacvezetők szeretnénk lenni

A One márka januári megjelenése az ügyfelek számára talán a leginkább érzékelhető momentuma volt a 4iG Csoport távközlési érdekeltségeinek transzformációs folyamatában. A márkaváltásról, az azt megelőző időszakról és a jövőről beszélgettünk a One Magyarország vezérigazgatójával, Bányai Tamással.

Január végén lesz két éve, hogy lezárult a Vodafone Magyarország akvizíciója, az új többségi tulajdonos, a 4iG Nyrt. pedig szinte napra pontosan a kétéves jubileumra tett rendet a sakktáblán azzal, hogy végére ért a távközlési érdekeltségek integrációjának a One márka bevezetésével.

Ebben az adásban Bányai Tamást, a One Magyarország vezérigazgatóját faggattuk Számival többek között arról, hogy milyen út vezetett el a márkaváltásig, hogy mekkora terhet jelentett, illetve jelent a Vodafone-örökség cipelése, illetve milyen fejlesztési tervek vannak a cégnél.

A podcastből azt is megtudhatod, hogy miként tekint a magyar távközlési piacra a vállalat, illetve beszélt-e már Tamás Rékasi Tiborral, az első számú konkurensnek számító Magyar Telekom vezérigazgatójával.

Az adásban elhangzott hivatkozások a Discord csatornánkon érhetők el, ahol még beszélgetni is tudsz velünk, és a többi hallgatóval. Adásainkat megtaláljátok a SoundCloudon, a Spotify-on, az Apple Podcasten, a YouTube csatornánkon, és immár a YouTube Music-on is.

a címlapról