Az év, amikor a Temu lepacsizott Jézuskával
Az idei év kifejezetten gyászos hangulatban indult a hazai e-kereskedelmi szektor számára, mely talán soha nem állt még annyi és olyan komoly kihívás előtt, mint idén. De Temu ide-, Temu oda, a szektor tudott fejlődni, ennek vettük sorra a legfontosabb mérföldköveit vesszük át ebben a podcastben.
Ahogy közeledünk az év vége felé, úgy gyűlnek a karácsonyi ajándékok a csomagautomatákban és a webshopok logisztikai központjában, hogy aztán majd szenteste szépen becsomagolva a fenyőfa alá kerülhessenek. Az online kereskedelem számára ez többnyire az év legpörgősebb időszaka, idén év végén azonban muszáj lesz mindenkinek kicsit leülnie és józan fejjel átgondolni, hogyan képzeli el a vállalkozása jövőjét ebben a szektorban.
A piac ugyanis kíméletlenül koncentrálódik, a nagyok egyre több és jobb szolgáltatást kínálnak az árak mellett, és ha ez nem lenne elég, egyetlen külföldi piaci szereplő egy év alatt a semmiből a legnagyobb szereplővé nőtte ki magát a hazai e-kereskedelemben.
Kitaláltad, a Temu az, de ebben a Weeklyben nem csak (sőt) róluk beszélgetünk Cserjés-Kopándi Ildikóval, a PwC consulting üzletágának vezető menedzserével, hanem általában véve arról, hogy miről szólt a hazai és a nemzetközi e-kereskedelem eddigi talán legtöbb kihívással teletűzdelt éve.
Az adásban elhangzott hivatkozások a Discord csatornánkon érhetők el, ahol még beszélgetni is tudsz velünk, és a többi hallgatóval. Adásainkat megtaláljátok a SoundCloudon, a Spotify-on, az Apple Podcasten, a YouTube csatornánkon, és immár a YouTube Music-on is.