3,9 milliárd dollárt költöttek el az interneten az amerikaiak májusban - de vajon mire?
A ma nyilvánosságra hozott felmérés szerint a májusban online elköltött 3,9 milliárd dollár 10 százalékkal alacsonyabb az áprilisi 4,3 milliárdos szintnél. Az online vásárlók száma az áprilisi 15,7 millióról 14,8 millióra esett vissza, az egy személy által elköltött összeg pedig az áprilisi 273 dolláros átlagról 265 dollárra csökkent.
A felmérés szerint az amerikai és kanadai internetezők a legnagyobb összegeket repülőjegyre (698,3 millió $) és szállásfoglalásra (367 M$)költötték. Harmadik helyen áll a számítógépes hardver (304 M$) megelőzve a ruházatot (221 M$), háztartási- és szórakoztatóelektronikát (202 M$) és az autókölcsönzést (173 M$).
Áprilishoz képest az elköltött összeg tekintetében legnagyobb növekedést a sportszerek (74%), videók (61%), virágok (50%), zenei CD-k (45%), videojátékok (43%) és a szerszámok (35%) produkálták.