Tíz távol-keleti multimédiás cég voksol a KYRO-ra
Egy Európában is ismert gyártó, az InnoVISION Inno3D KYRO II 4500 kártyája
A távol-keleti gyártók sosem az általuk előállított termékek neveinek ötletessége okán voltak ismertek (igaz, e téren immár számos európai és egyesült államokbeli cég találékonysága is komoly amortizáció jeleit mutatja), ám e mezőnyből is kiemelkedik a CHANCE-I cég telitalálatnak tűnő, a keresztségben BLOOD KYRO-2 (magyarul kb. 'VérKYRO') nevet felvett kártyája.
Az STMicroelectronics a megállapodás révén - annak ellenére, hogy annak az európai és amerikai piacra látszólag nincs közvetlen kihatása - jelentős piaci részesedésre tehet szert. Ugyanis a világ egyik legnagyobb piacának számító Távol-Keleten érezhető legkevésbé az NVIDIA dominanciája: bármennyire is meglepő, e régióban a videochipek eladási adatai alapján jelenleg a Trident a piacvezető. Ugyanakkor újabban ismét szárnyra kaptak olyan híresztelések, melyek szerint az NVIDIA, piaci dominanciáját és technológiai vezető szerepét kihasználva, komoly nyomást gyakorol a befolyásosabb multimédiás cégekre, így igyekezvén eltántorítani ezeket a konkurensek termékeinek felhasználásától. Ennek fényében az sem zárható ki, hogy az STMicroelectronics ezért is fordult a kevéssé ismert, ám a költségérzékeny felhasználókat szem előtt tartó kisebb cégekhez.
Az egyelőre kérdéses, hogy hazánkban mikor jelennek meg e távol-keleti KYRO-alapú videokártyák.