:

Szerző: Vörös Péter

2001. május 25. 09:44

Az AOL előfizetők 6,7 milliárd $-t költöttek online az első negyedévben

[CNET] Az AOL Time Warner bejelentette, hogy az AOL előfizetők rekord összeget költöttek online vásárlásokra az év első három hónapjában: az utazásokat is beleértve 6,7 milliárd $-t, ami 70%-os növekedést jelent az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest és meghaladták a tavalyi utolsó negyedévet is, amikor 6,4 milliárd $-os volt a forgalom.

[CNET] Az AOL Time Warner bejelentette, hogy az AOL előfizetők rekord összeget költöttek online vásárlásokra az év első három hónapjában: az utazásokat is beleértve 6,7 milliárd $-t, ami 70%-os növekedést jelent az egy évvel korábbi hasonló időszakhoz képest és meghaladták a tavalyi utolsó negyedévet is, amikor 6,4 milliárd $-os volt a forgalom.

Ken Cassar, a Jupiter Media Metrix egyik elemzője jogosan jegyezte meg azt, hogy a mostani összeg önmagában is jó, de különösen az, ha összevetjük az ünnepi szezonban elért eredménnyel. Wendy Goldberg, az AOL szóvivője annyit tett hozzá ehhez, hogy az ünnepek alatt az ügyfelek rájöttek arra, hogy az online vásárlás egyszerű és kényelmes, általában jó márkák érhetők el jó áron és a felmérések eredményei szerint biztonságosnak érzik az online vásárlást - ez pedig azt jelenti, hogy életük szerves részévé válik a vásárlás ezen módja.

Az AOL USA-beli előfizetőinek közel 3/4-e, majdnem 17 millió ember vásárol online, jelentette az Ascolese Associates piackutató cég. Tavaly a leggyorsabban növekvő kategóriák a következők voltak: bútor, színházi és sport jegyek, ruházat és élelmiszer, jelentette be az AOL az Ascolese adataira hivatkozva.

a címlapról