:

Szerző: Vörös Péter

2001. május 22. 02:20

Az AOL Latin Americának immár több, mint 750 ezer előfizetője van

[CNET] Az AOL Latin America bejelentette, hogy előfizetőinek száma meghaladja a 750 ezret. A cég szerint a legutóbbi sikereknek két fő összetevője van: agresszív marketing kampány szerte a régióban és együttműködési megállapodás a brazil Banco Itauval. Meg kell jegyezni azonban azt is, hogy az előfizetői számban benne vannak azok a felhasználók is, akik az internetszolgáltató ingyenes próbaidőszakában jelentkeztek a szolgáltatásra.

[CNET] Az AOL Latin America bejelentette, hogy előfizetőinek száma meghaladja a 750 ezret. A cég szerint a legutóbbi sikereknek két fő összetevője van: agresszív marketing kampány szerte a régióban és együttműködési megállapodás a brazil Banco Itauval. Meg kell jegyezni azonban azt is, hogy az előfizetői számban benne vannak azok a felhasználók is, akik az internetszolgáltató ingyenes próbaidőszakában jelentkeztek a szolgáltatásra.

Az első negyedév végén az AOL Latin Americának összesen 647 ezer előfizetője volt, azóta a növekedés nagy rész a Banco Itauval kötött együttműködésnek köszönhető. Az AOL Latin America azt is bejelentette, hogy az előfizetők napi közel 30 percet töltenek online és a régió immár 186 nagyvárosára terjed a szolgáltatás. Az 1999-ben Brazíliában beindított AOL Latin America tulajdonosai az AOL Time Warner és a venezuelai Cisneros média csoport.

a címlapról