Az Ubi Soft szerezte meg a korábban Microsoft felügyelet alá tartozó Loose Cannon és a Conquest: Frontier Wars játékokat
Hónapokig tartó hontalanság után a Loose Cannon és a Conquest: Frontier Wars
A Loose Cannon fejlesztését az Ubi Soft fogja befejezni az észak-carolinai Sinister Games stúdiójában. Az akció-kaland játék kiadását 2002 elejére tervezi. A Conquest: Frontier Wars játékot a Fever Pitch Studios fogja befejezni, az a fejlesztő team, amit a játék eredeti kitalálója: Eric Peterson alapított, és őszre tervezik a játék kiadását. A GameSpot készített egy interjút Petersonnal:
GameSpot: Megváltozott a játék azóta, hogy utoljára láttuk? Úgy hallottuk, hogy a játék már majdnem készen volt, amikor a Microsoft dobta.
Eric Peterson: A játék felismerhetetlenül megváltozott. Azért lett ejtve a játék, mert a Microsoft ragaszkodott a múlt év karácsonyi kidáshoz, de ahhoz, hogy erre az időpontra meg tudjuk csinálni rengeteg részt és fontos lehetőséget kellett volna kihagynunk a végleges változatból, amik egyébként a játék sikerét garatálnák. Ha ezek nélkül jelent volna meg, az sem a fejlesztőknek, sem a kiadó Microsoftnak nem lett volna jó, ezért az MS inkább lemondott a játékról.
GS: Tudnál mondani néhány szót a Fever Pitch Studios-ról?
EP: A Fever Pitch Studios egy új cég kifejezetten azért létrehozva, hogy befejezzük a Conquest-et, és első osztályú játékokat készítsünk különböző játékos platformokra. Jelenleg az eredeti Conquest csapat kulcsemberei alkotják a stúdiót. Mindannyian egy kis fejlesztő cégben szerettünk volna dolgozni, ahol sokkal nagyobb szabadságot kapunk az alkotáshoz mint egyébként. A nagy cégek biztonságban dolgozhatnak, de korlátozva van a fejlesztők kreativitása a kiadók különböző követelményei által, hogy biztosan jól jövedelmező termék legyen az eredmény. Mi emiatt még nem izgulunk ...egyenlőre.
GS: Ha megjelenik a Conquest, mivel fogtok foglalkozni?
EP: Jelenleg a Conquest-en és a Conquest Vyrius kiegészítő csomagon dolgozunk. Ha a Conquest eladási száma jól alakul, akkor valószínűleg belevágunk majd a Conquest 2-be a jövőben. Közben megbeszéléseket folytatunk más cégekkel is a további lehetőségekről a Fever Pitch Studios játékainak jövőjéről.
GS: Van még valami, amit el szeretnél mondani?
EP: Hamarosan elkészülünk a játék játszható demójával, és reménykedve várjuk, hogy fogadja majd a játékos tábor. A demóban a teljes technikai fejlődési lehetőség, egy négyjátékos, és egy véletlen-pályagenerátor kap helyet. Tartalmazza majd az internetes játék lehetőségeit is, hogy itt is kipróbálhassák a játékosok, mire képes a Conquest.