A Cisco csúcskategóriájú routereket fog eladni az AOL-nak és hirdetni fog az AOL internetes helyein
[Bloomberg] A világ legnagyobb hálózati berendezésgyártója, a Cisco a legerősebb routereit fogja értékesíteni a világ legnagyobb média és internetes cégének, az AOL-nak és hirdetni fog ez utóbbi interenetes helyein, ezzel is tovább bővítve a két cég között korábbi megállapodásokat. A mostani megállapodás részleteit nem hozták napvilágra a cégek. A két cég egy közös közleményben mindössze annyit jelentett be, hogy a Cisco meg nem határozott mennyiségű 12400-es sorozatú routert for eladni az AOL Transit Data Network kapacitásának és lefedettségének megduplázásához.
A Cisco már korábban is rendszeres hirdető volt a Time Warner nyomtatott ill. TV csatornáin, januárban pedig befejeződött az America Online-Time Warner fúzió, így a Cisco hirdetések ezentúl az America Online internetszolgáltatások és a Fortune.com-on (ez utóbbi egy üzleti ill. pénzügyi hír Web-hely) keresztül is meg fognak jelenni, jelentette be Bruce Harris, az America Online szóvivője.
A New York-i központú AOL igyekszik növelni hirdetési bevételeit különféle marketing csomagok értékesítésével az összes üzletágban, amelyhez immár olyan nagyságok is tartoznak, mint a Cable News Network, a Time és a People magazin és a CompuServe online szolgáltatás.
A Cisco januárban mutatta be a legnagyobb kapacitású routereinek legújabb változatát, amellyel szeretné elnyerni a telekommunikációs vállalatok megrendeléseit a konkurens Juniper Networks elől.
Az AOL Time Warner részvényárfolyama pénteken 0,81$-ral (1,54%-kal) 51,64$-ra esett vissza a new yorki értéktőzsdén. A Cisco részvényárfolyama 0,22$-ral (1,17%-kal) 19,05$-ra emelkedett a Nasdaq-on.