Minthogy a fejlesztői készletek nem készültek el időben, az NVIDIA meghosszabította
Shader Contest pályázati kiírását. Amint arról már beszámoltunk, az NVIDIA és a
discreet közös pályázatot írt ki, melyre látványos vertex és pixel shader effektek megírásával lehet nevezni. A programoknak vagy az NVIDIA
NVEffectsBrowserrel vagy a 3D Studio Max 4.0-val kell együttműködnie. A programokat immár tehát június 8-áig lehet elküldeni a következő címre:
shadercompetition@nvidia.com. Az első öt tehetséges pályázó között a következő díjakat sorsolják majd ki:
- 1. díj: 3D Studio Max 4.0 + NVIDIA GeForce3 videokártya
- 2-5. díj: NVIDIA GeForce3 videokártya
A programokat mind DirectX, mind pedig OpenGL API-k alá lehet fejleszteni. A részletekkel kapcsolatban
itt lehet tájékozódni.
Amint azt már szintén írtuk korábban, szívesen felvállaljuk a közvetítő szerepét az NVIDIA fejlesztői kapcsolatokért felelős osztálya és az esetleges pályázók között. Tehát ne habozzatok megkerseni minket ez ügyben: ha tudunk, segítünk.
Hajrá fiúk és lányok!