:

Szerző: Barna József

2001. május 8. 12:53

Az NVIDIA június 8-ára módosította a Shader Contest programozói pályázatra benyújtható munkák beküldési határidejét

Minthogy a fejlesztői készletek nem készültek el időben, az NVIDIA meghosszabította Shader Contest pályázati kiírását. Amint arról már beszámoltunk, az NVIDIA és a discreet közös pályázatot írt ki, melyre látványos vertex és pixel shader effektek megírásával lehet nevezni. A programoknak vagy az NVIDIA NVEffectsBrowserrel vagy a 3D Studio Max 4.0-val kell együttműködnie. A programokat immár tehát június 8-áig lehet elküldeni a következő címre: shadercompetition@nvidia.com. Az első öt tehetséges pályázó között a következő díjakat sorsolják majd ki:
  • 1. díj: 3D Studio Max 4.0 + NVIDIA GeForce3 videokártya
  • 2-5. díj: NVIDIA GeForce3 videokártya
A programokat mind DirectX, mind pedig OpenGL API-k alá lehet fejleszteni. A részletekkel kapcsolatban itt lehet tájékozódni.

Amint azt már szintén írtuk korábban, szívesen felvállaljuk a közvetítő szerepét az NVIDIA fejlesztői kapcsolatokért felelős osztálya és az esetleges pályázók között. Tehát ne habozzatok megkerseni minket ez ügyben: ha tudunk, segítünk.

Hajrá fiúk és lányok!

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról

1000

2

Millenniumhoz ért a Yettel

2025. március 11. 12:01

A cég a napokban kapcsolja be az ezredik 5G-s állomását, a hálózat minden második magyarhoz elér.