Új Microsoft Támogató Központok
A védjegy elnyerését legkevesebb hét vizsgázott Microsoft-szakember, a Microsoft szerver termékeinek területén bizonyított szaktudás és a magas színvonalú terméktámogatási szolgáltatásokhoz megfelelő infrastruktúra felmutatása teszi lehetővé.
Azok a gazdálkodó szervezetek, melyek informatikai infrastruktúrájukat ezen cégek szakembereire bízzák, magas szintű szaktudást és üzemeltetési tapasztalatot, a szerződés szintjétől függően 5x8 órás vagy akár napi 24 órás rendelkezésre állást, helyszíni kiszállást és üzemeltetési konzultációkat várhatnak az új támogató központoktól. A minősítést frissen elnyert központok szolgáltatási portfóliója a telefonos problémamegoldástól kezdve a rendszeres helyszíni jelenléten és szaktanácsadáson át egészen az ügyfél igényeihez szabott csomagok kialakításáig terjed.
A Microsoft szervertermékei vonatkozásában ügyfelei számára szinte kizárólag a hivatalos Microsoft Gold Certified Partnereket ajánlja. A Compaq és a Synergon után a Grepton és az ICON Gold Certified minősítével immár bármilyen nagyságú vállalat megtalálja a számára legmegfelelőbb szolgáltatást a Microsoft aranyfokozatú partnereinél.
A Grepton Informatikai Rt. ez év márciusában kezdte meg önálló tevékenysét, az 1977-es alapítású Protomix szoftver üzletágának önálló céggé alakulásával jött létre. A Grepton kizárólag professzionális IT szolgáltatásokkal foglalkozik, licenc értékesítéssel nem.
Több mint egy évtizedes rendszerintegrációs tapasztalataira támaszkodva az ICON a felhasználó céljaira optimalizált, heterogén környezetre épülő rendszerek tervezését, telepítését, karbantartását és támogatását tartja elsődleges feladatának, melyet a piacvezető gyártókkal kialakított szoros üzleti és szakmai kapcsolatokra alapoz. A cég megoldásai számos esetben heterogén környezetet jelentenek, mivel azokban mind Windows, mind UNIX alapú összetevők is megtalálhatók.