:

Szerző: Vörös Péter

2000. március 29. 11:17

A Palm nyeresége egyelőre növekedett, de a cég figyelmeztetése szerint veszteséges negyedévek várhatók az idén

A február 25-én végződött pénzügyi negyedévben a Palm nyeresége 66%-kal, 11 millió $-ra nőtt az egy évvel korábbi 6,6 millió $-ról, ha pedig egyes átszervezési kiadásokat nem veszünk figyelembe, akkor 8,7 millió $-ról 15,5 millió $-ra nőtt a nyereség. A forgalom ebben az időszakban 125,9 millió $-ról 272,3 millió $-ra nőtt. A következő negyedév forgalma várhatóan 61-69%-kal, 280-295 millió $-ra fog nőni.

A február 25-én végződött pénzügyi negyedévben a Palm nyeresége 66%-kal, 11 millió $-ra nőtt az egy évvel korábbi 6,6 millió $-ról, ha pedig egyes átszervezési kiadásokat nem veszünk figyelembe, akkor 8,7 millió $-ról 15,5 millió $-ra nőtt a nyereség. A forgalom ebben az időszakban 125,9 millió $-ról 272,3 millió $-ra nőtt. A következő negyedév forgalma várhatóan 61-69%-kal, 280-295 millió $-ra fog nőni.
A 2001. májusában véget érő pénzügyi évre viszont a magasabb marketing és beszállítási költségek ill. alacsonyabb árak miatt a cég veszteséges negyedévekre számít, dacára a forgalom további erőteljes (40-45%-os) növekedésének. A Palm a cég történetének legagresszívabb marketing kampányát tervezi hamarosan.
A részvényeit március 1-én vezették be a tőzsdére, azóta 44%-ot erősödött a részvény, most a részben kedvező hírek hatására több, mint 3$-ral, 57,23$-ra emelkedett az árfolyam.
a címlapról