Újabb információözön az Unreal II-ről
A hosszú hírzárlat után úgy tűnik,
lassan megismerheti a világ a készülőfélben
lévő Unreal II-t, ami az egyik legsikeresebb 3D-s FPS lövöldözős
játék folytatása, amit az Epic Games és a Digital
Extremes készített. Az Unreal II-t a várakozások
ellenére nem az Epic vagy a DE fejleszti, hanem az eddig kétes
karriert befutott Legend Entertainment (Unreal: Return to Na Pali, The Wheel
of Time) kapta meg a jogot a folytatás elkészítésére,
az Epic szigorú felügyelete mellett. Az eddig megjelent információk:
- Mike Verdu, a Legend Entertainment vezetője: "Az Unreal II az
eredeti Unreal és az Unreal Tournament legjobb elemeit fogja tartalmazni.
Egy gazdag történettel rendelkező egyjátékos
játékot készítünk, 13 akciódús
küldetéssel (összesen 25 pálya)."
- Az Unreal II egy teljesen új világ lesz, teljesen új
karakterekkel és teljesen új játékstílussal.
Noha a történet az első játék világában
fog játszódni, az Unreal II-ben öt új faj fog bemutatkozni,
alaposan beépítve a történetbe.
- A történet kiinduló helyzete dióhéjban
annyi, hogy az ismert univerzum legtávolabbi pontján cirkálsz
egy Atlantis nevű régi felderítőhajóval,
mint a kolonizálásokat felügyelő csoport vezetője.
- A 25 pályán a beszivárgástól kezdve a
keresgéléseken keresztül az akciódús küldetésekig
számtalan játékmód vár arra, hogy kipróbáljd.
"Megpróbáltuk az UT assault módjának varázsát
átültetni az Unreal II egyjátékos részébe".
- A gép által irányított botok MI-jének
köszönhetően komplexebb feladatokat is rábízhatunk
majd társainkra.
- A jelenlegi tervek szerint még 12 hónap van hátra a
fejlesztésből.
- Az U2 a szokásos multiplayer módokkal próbálja
meg kiváltani az UT pozícióját: Deathmatch, csapatos
DM, Last Man standing, CTF, és egy Team Fortress-ből átvett
"character driven" játékmód.
- Új fegyverek: gránátvető, lángszóró,
piócavető (piócákat dobál, amik az ellenség
életerejét fokozatosan szívják ki), és
egy Takkra fantázianevű fegyver (a fejlesztők szerint
leginkább a Half-Life "hive gun"-jára hasonlít).
- GeForce III-ra optimizált játékmotor, és 10-szer annyi poligonból felépülő karakterek, mint amiket az UT-ben láthattunk, így egy tipikus ellenség 3000-5000, míg saját embereink 7000-10 000 poligonból formálódnak meg. A pályák felépítésében még nagyobb lesz az ugrás, az UT pályáinál nem kevesebb, mint 100-szor több poligonból fognak felépülni, és ezt az eddig látott képek alapján könnyen el lehet képzelni. Ehhez jön még hozzá a továbbfejlesztett csontváz alapú mozgásrendszer, ami félelmetesen élethű karakter animációt tesz lehetővé valós időben.
Hamarosan várhatóan újabb részletek látnak napvilágot.