:

Szerző: sammer

2001. március 12. 12:50

Újabb információözön az Unreal II-ről

A hosszú hírzárlat után úgy tűnik, lassan megismerheti a világ a készülőfélben lévő Unreal II-t, ami az egyik legsikeresebb 3D-s FPS lövöldözős játék folytatása, amit az Epic Games és a Digital Extremes készített. Az Unreal II-t a várakozások ellenére nem az Epic vagy a DE fejleszti, hanem az eddig kétes karriert befutott Legend Entertainment (Unreal: Return to Na Pali, The Wheel of Time) kapta meg a jogot a folytatás elkészítésére, az Epic szigorú felügyelete mellett. Az eddig megjelent információk:

  • Mike Verdu, a Legend Entertainment vezetője: "Az Unreal II az eredeti Unreal és az Unreal Tournament legjobb elemeit fogja tartalmazni. Egy gazdag történettel rendelkező egyjátékos játékot készítünk, 13 akciódús küldetéssel (összesen 25 pálya)."

  • Az Unreal II egy teljesen új világ lesz, teljesen új karakterekkel és teljesen új játékstílussal. Noha a történet az első játék világában fog játszódni, az Unreal II-ben öt új faj fog bemutatkozni, alaposan beépítve a történetbe.

  • A történet kiinduló helyzete dióhéjban annyi, hogy az ismert univerzum legtávolabbi pontján cirkálsz egy Atlantis nevű régi felderítőhajóval, mint a kolonizálásokat felügyelő csoport vezetője.

  • A 25 pályán a beszivárgástól kezdve a keresgéléseken keresztül az akciódús küldetésekig számtalan játékmód vár arra, hogy kipróbáljd. "Megpróbáltuk az UT assault módjának varázsát átültetni az Unreal II egyjátékos részébe".

  • A gép által irányított botok MI-jének köszönhetően komplexebb feladatokat is rábízhatunk majd társainkra.

  • A jelenlegi tervek szerint még 12 hónap van hátra a fejlesztésből.

  • Az U2 a szokásos multiplayer módokkal próbálja meg kiváltani az UT pozícióját: Deathmatch, csapatos DM, Last Man standing, CTF, és egy Team Fortress-ből átvett "character driven" játékmód.

  • Új fegyverek: gránátvető, lángszóró, piócavető (piócákat dobál, amik az ellenség életerejét fokozatosan szívják ki), és egy Takkra fantázianevű fegyver (a fejlesztők szerint leginkább a Half-Life "hive gun"-jára hasonlít).

  • GeForce III-ra optimizált játékmotor, és 10-szer annyi poligonból felépülő karakterek, mint amiket az UT-ben láthattunk, így egy tipikus ellenség 3000-5000, míg saját embereink 7000-10 000 poligonból formálódnak meg. A pályák felépítésében még nagyobb lesz az ugrás, az UT pályáinál nem kevesebb, mint 100-szor több poligonból fognak felépülni, és ezt az eddig látott képek alapján könnyen el lehet képzelni. Ehhez jön még hozzá a továbbfejlesztett csontváz alapú mozgásrendszer, ami félelmetesen élethű karakter animációt tesz lehetővé valós időben.


Hamarosan várhatóan újabb részletek látnak napvilágot.

a címlapról