:

Szerző: roberto

2001. március 5. 23:17

Az IBM új reklámkampánya: Peace, Love & Linux

[ The Register ] Az IBM új reklámkampányt indít, amelynek az egyik szereplője Tux, a linuxos pingvin. A reklám az IBM linuxos eServereit hivatott népszerűsíteni. New York-ban, a Times Square-en egy hatemeletes óriásplakáton feszít büszkén Tux, mellette a béke és a szerelem szimbólumai láthatók, így a hirdetésnek határozottan a 60-as évekre emlékeztető jellege van.

[The Register] Az IBM új reklámkampányt indít, amelynek az egyik szereplője Tux, a linuxos pingvin. A reklám az IBM linuxos eServereit hivatott népszerűsíteni. New York-ban, a Times Square-en egy hatemeletes óriásplakáton feszít büszkén Tux, mellette a béke és a szerelem szimbólumai láthatók, így a hirdetésnek határozottan a 60-as évekre emlékeztető jellege van.

A kampány ezen a héten kezdődik a nyomtatott médiában. Andy Berndt, a kampányért felelős Ogilvy & Mather reklámügynökségtől azt mondta, hogy azért pont ezeket a szimbólumokat választották, mert szerintük jól összegzik a Linux-közösség hangulatát, egymást segítő szellemiségét.

Aki többre is kíváncsi, látogasson el az IBM oldalaira (Flash).

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról

1000

2

Millenniumhoz ért a Yettel

2025. március 11. 12:01

A cég a napokban kapcsolja be az ezredik 5G-s állomását, a hálózat minden második magyarhoz elér.