Új tartalmat nyert a Graboplast név: új magyar B2B portál indult
A portál létrehozása a Webigen Rt. és az IBM Magyarországi Kft. első közös munkája. A Graboplast megoldásának infrastruktúrája az IBM internetes technológiáján alapul (RS/6000 szerver, DB2 adatbázis-kezelő és WebSphere szoftverplatform). Magát a portált az ügyféloldali formai tervezéstől és dinamikus megoldásoktól kezdve a szerveroldali programozásig a Webigen Rt. szakemberei kivitelezték, az IBM NetGen csoportjának folyamatos szakmai támogatásával.
A Webigen IBM alapú elektronikus kereskedelmi megoldása jelentős előrelépést jelent mind a vállalati adatbázis-kezelés és belső információáramlás, mind az ügyfél- és partnerkapcsolati rendszer (CRM) terén.
A magyar és angol nyelvű internetes rendszer a www.graboplast.hu nyilvános weboldalon keresztül érhető el. A vásárlói oldalon a látogató a Graboplast teljes, kategorizált termékkínálatával megismerkedhet, megrendelést adhat egy kiválasztott termékre, vagy akár egyedi ajánlatot is kérhet. A portál az alapanyag-beszállítók számára is kínál új lehetőségeket, hiszen a győri társaság elektronikus központja folyamatosan figyeli a portálon keresztül beérkező ajánlatokat. A funkciók egy része természetesen csak előzetes regisztráció után vehető igénybe. A cég vezetése szerint 2001-ben az új, elektronikus értékesítési csatornán a forgalom 5 százaléka realizálódik majd.