:

Szerző: surmo

2001. február 28. 12:06

Carmack és a GeForce3

Az Edge Gaming Network levelezgetett kicsit John Carmackkal az NVIDIA GeForce3 kártyáról:
EGN: Ön szerint a GeForce3 elérte azt az elméleti határt, ahol már a minőségben nem kaphatunk jobbat? Ha nem, mi a következő szint?
JC: Határozottan szükség van a pixelek színének nagyobb precizitású számítására. Egy, az új motor által renderelt tipikus pixel akár 20 textúra összetételéből is adódhat, és a számító algoritmusban minden egyes szorzásnál pontosságot vesztünk, amely erősen befolyásolja a végleges értéket. Akár az is előfordulhat, hogy a végeredmény szemcsésebb lesz, mint egy 16 bites kép. A 64 vagy 128 bites pixelenkénti számítási pontosságra való átállás lesz a legfontosabb a következő generációs kártyák számára.
EGN: Milyen a GeForce3 a piacon kapható többi videokártyához képest?
JC: A 2D-s és videolejátszási teljesítményt nem vizsgáltam még, és bár az ár is fontos szempont, de 3D-ben mindenben egyértelműen jobb, mint bármely másik jelenlegi kártya.

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról

1000

2

Millenniumhoz ért a Yettel

2025. március 11. 12:01

A cég a napokban kapcsolja be az ezredik 5G-s állomását, a hálózat minden második magyarhoz elér.