:

Szerző: sammer

2001. február 21. 16:26

Új részletek jelentek meg az Age of Wonders II: The Wizard's Throne stratégiai és szerepjátékból

A God Games és a Triumph Studios kiadott egy részletes tulajdonság listát a készülő Age of Wonders II: The Wizard's Throne stratégiai és szerepjátékból.

Az 1999-ben megjelent körökre osztott Age of Wonders folytatásaként, az Age of Wonders II: The Wizard's Throne többszintű szerep és stratégiai játékmenettel rendelkezik, a birodalom építés és a háborús játékok együttes elemeivel. A játék mesterséges intelligenciája mellett természetesen játszhatsz más játékosok ellen is LAN-on, Interneten keresztül, vagy akár Email levelezés használatával is a továbbfejlesztett párhuzamos körökre osztott mód felhasználásával.

A játék tulajdonságai

- Ismerd meg az élményt, amit a szerepjáték, a birodalom építés, és a háborús játékmód jelent kiegészítve alaposan és gazdagon kidolgozott egyjátékos hadjárattal, vagy fedezd fel külön-külön a küldetéseket más emberi játékossal hálózatban (helyi hálózaton, Interneten, vagy Email használatával), vagy gépi játékossal együtt. Az Email-en keresztül játék kiegészült egy egészen sajátos egyidejű-körökre osztott rendszerrel, aminek segítségével egyik játékosnak sem kell várnia arra, hogy a másik lejátsza a saját körét, mindig akad valami tennivaló.

- Fedezz fel egy ősi világot, amiben mindennaposak a legendás teremtmények és a rejtélyes vidékek. Az új Direct3D-t használó kibővített grafikus motor gyönyörűen jeleníti meg a magasztos területeket, akár true color 1280x1024-es telbontásban.

- Semmisítsd meg az ellenfeleidet az Élet, a Halál, a Levegő, a Föld, a Víz, vagy a Tűz mágikus erejével. Részletsen kidolgozott fejlődési fa alapján fejlesztheted ki harci varázslataidat a legegyszerűbbektől kezdve egészen a földrengető pusztító mágiákig, amikkel a legedzettebb harcosok sem szállhatnak szembe.

- Varázslataidat használhatod csatamező kellős közpén, vagy az általad épített egyedi tervezésű Wizard Tower biztonságos falai mögül. Minden torony rendelkezhet védőfalakkal, föld alatti járatokkal, mágikus tulajdonságokkal felruházott fegyverekkel, könyvtárral, és akár csillagvizsgáló szobával is, vagy bármivel, amire egy törekvő vezérnek szüksége lehet arra, hogy megnyerjen egy küldetést. A csaták gazdagon kidolgozott taktikai harcokban folynak, amiket akár a gépre is rábízhatsz bármikor, ha úgy érzed, kifogytál az ötletekből.

- Harcosaidat a környező természetes lakosságból toborozhatod, így nem kell törődnöd a népesség irányítás felesleges nyűgjeivel. A laktanyákat tetszés szerint bővítheted, hogy az adott fajból képezhető legjobb harcosok kerüljenek ki belőle a kiképzés végén. Építészeti társulatokat is alakíthatsz, akik az erőteljes ostromgépekért és az erődítményekért felelősek, a templomok pedig a mágikus energiát, a gyógyítást, és a populáció gyarapodását biztosítják.

- Hősöket fogadhatsz fel seregeidbe, akik ügyesen kezelik a háborús eszközöket, és jelentősen növelhetik egy sereg hatékonyságát, ha közülük állítasz valakit az élére. Segítségükkel felkutathatod a legsötétebb várbörtönöket is, hogy értékes kincseket és dicsőséget szerezz.

- Segítséget kérhetsz a nagy választékú istenségektől is. A játék aktív világában minden istennek megvannak a saját céljai és jellemvonásai, amiket megfelelően kihasználva segíthetsz csapataidnak a küldetések végrehajtásában.

- Az egyedi személyiségekkel rendelkező istenekkel, fajokkal, és a világ nagy varázslóival egyaránt kialakíthatsz baráti vagy ellenséges viszonyt, ami alaposan kihathat a játékmenet későbbi történéseire. Figyelemmel követheted ellenséged lépéseit amíg szövetségeseid a hátadat védik, csak arra vigyázz,hogy közben nehogy pont ők döfjenek kést beléd.

- Készülj fel a végső heves csatákra, ahol a legnagyobb hősök harcolnak egymás mellett a természetfölötti lényekkel, romboló harci gépekkel, és az istenek küldötteivel.

A Triumph Studios és a PopTop Software közös fejlesztésében készülő Age of Wonders II: The Wizards's Throne játékot 2002 elején fogja kiadni a Take-Two Interactive: Jack of all Games.

a címlapról