Oracle iSupport: Gyógyír a vásárlói lelkiismeret-furdalásra
Mostantól azon vállalatok, amelyek az Oracle iSupport alkalmazását használják e-commerce alapú ügyfélszolgálati megoldásként, az áru-visszavételi folyamatot nagymértékben egyszerűsíthetik. A vásárlók egyszerűen bejelentkeznek, megadják a visszaküldendő árura vonatkozó információt, és automatikusan megkapják a visszaküldési felhatalmazást.
Mikor a vásárló a visszáru-engedéllyel (RMA) visszaküldi az árut, a rendszer a tranzakciót gyorsan feldolgozza, és a visszaküldési folyamat lezárul. Azzal, hogy lehetővé teszi a cég azt, hogy az ügyfelek könnyedén és saját maguk önkiszolgáló módon intézzék a visszáru-folyamatot, a vállalatok javíthatják az ügyfélkapcsolatok szintjét, így a vásárlót érdekeltté teszik abban, hogy visszatérjen a cég honlapjára.