Új részletek jelentek meg a Hostile Waters: Antaeus Rising játékban szereplő egységekről
Magpie: Ez egy teljesen automatizált egység, a Magpie feladata, hogy a földi egységeket a kiindulási helyről egy szabadon kiválasztott területre szállítsa. Különlegessége, hogy páncélzatának eltávolításával növelhető a tároló kapacitása, de ezzel sokkal jobban sebezhetővé válik az ellenséges támadásokkal szemben.
Hornet: Viszonylagosan olcsón előállítható egység, és nagy teherbírásának köszönhetően nagy mennyiségű páncélzat és pajzs szerelhető fel rá. A Hornet harcban kiválóan alkalmazható kis tűzerejű légi egység.
Scarab: Az egyik legalapvetobb egység beépített javító vagy takarító rendszerrel, ami lehetővé teszi számára, hogy akár a csatamezőn is megjavítsa a megsérült harci egységeket, illetve roncsokat gyűjtsön össze, amiből később új egységeket építhet.
Salamander: A játékban szereplő egységek közül ez az egyik legsokoldalúbb és leghasznosabb jármű. Képes vízben és szárazföldön mozogni, illetve földi és légvédelmi fegyverzettel egyaránt felszerelhető. A sok kombináció miatt igen széles körben alkalmazható egység.
Pegasus: A nagy tömegű és mennyiségű szállításra
tervezett Pegasus nagyszerűen használható nagy tuzerejű
egységek gyors szállítására. Segítségével
gyorsan elszállíthatjuk a tankokat és begyujtő
gépeket az ellenség területére, majd a harc után
visszaszállíthatjuk őket a bázisra.
A Hostile Waters: Anteaus Rising-ben a klasszikus valós idejű stratégiai játékokhoz
hasonlóan kell építkeznünk, tuningolnunk az egységeinket és új technológiákat
kifejlesztenünk. Mindezt a kor szellemének megfelelően 3D-ben tehetjük meg,
és 3D-s térképen követhetjük figyelemmel az egyéb eseményeket. Játék egyik különlegességét
az adja, hogy bármikor bármelyik egység irányítását átvehetjük, így egy pillanat
alatt egy 3D-s akciójáték közepén találhatjuk magunkat. A Hostile Waters 2001
második negyedévében fog megjelenni.