Kirowski: több mint négyszeres bevétel 2000-ben
A Kirowski, Magyarország egyik vezető internetes szolgáltatásokat nyújtó vállalata az elmúlt évben megnégyszerezte, kb. 240 millió forintra (850.000 USD) növelte bevételeit. Miközben a teljes magyarországi piac a cég vezetői szerint 2000-ben két-háromszoros gyarapodást könyvelhetett el, a Kirowski kiemelt ügyfélkörének teljes körű kiszolgálásával érte el ez az átlag feletti növekedést. A vállalat alapítói és menedzsmentje - magyar magánszemélyek - tulajdonában áll.
A vállalat szolgáltatási portfoliója az alapítás óta eltelt öt évben tudatos és folyamatos fejlesztésen ment keresztül. Ennek eredményeként a Kirowski saját, nagyvállalati megbízói körén belül változatlanul magas színvonalon felel meg a mind sokrétűbb igényeknek és egyaránt elismert pozíciót birtokol az internetes szolgáltatások (interaktív marketing, elektronikus ügyfélkapcsolat-menedzsment, online médiaoptimalizálás), illetve az üzleti folyamatok webes integrációjának (stratégiai tanácsadás, e-business) területein. A fő hangsúlyt az elmúlt időszakban a folyamatszervezés, a termékfejlesztés, a belső tudásmenedzsment és képzési rendszer, illetve a saját fejlesztésű e-business modulok és a legnagyobb szoftvercégek alkalmazásainak (például IBM Websphere) implementációja kapta.
A növekedéshez szükséges pénzügyi hátteret a hosszú távú megbízások és a projektek megbízható, magas szintű teljesítése teremtette meg. Ez lehetővé tette, hogy a Kirowski tanácsadói, ügyfélkapcsolati, projektmenedzseri, tervezői, fejlesztői és kreatív szakembergárdája mind professzionális szempontból, mind létszám tekintetében dinamikusan fejlődjön. A jelenleg 60 főt foglalkoztató vállalathoz számos nemzetközi cég magyarországi vállalatának felsővezetéséből érkeztek és érkeznek szakemberek, tovább fokozva a Kirowski nemzetközi versenyképességét.
A tervek között szerepel a hazai és multinacionális ügyfélkör bővítése, valamint a regionális megbízások nyugat-európai szintű teljesítéséhez szükséges bázis megteremtése. A vállalat célja, hogy a magyarországi üzleti-marketing-technológiai szakemberállomány legjava egy vezető iparágban, értéket képviselő márkanév égisze alatt nyújtson nemzetközi színvonalú szolgáltatásokat azon vállalatok számára, amelyek lehetőséget látnak az internettechnológiában saját tevékenységük fejlesztésén keresztül versenyképességük növelésére.