A TiVo eredményei a vártnál jobban sikerültek, a cégnek immár 136.000 előfizetője van
A digitális videó felvevőket gyártó cég előfizetőinek száma a negyedik negyedévben 73 ezerről 136 ezerre nőtt. Michael Ramsey, a cég elnök-vezérigazgatója kijelentette, hogy a marketingbe fektetett összegeknek köszönhetően a digitális videó felvevők és a TiVo név szinonimává váltak. Ramsey azt is hozzáfűzte, hogy a cég marketing kiadásai csökkenni fognak 2001-ben.
A TiVo legfőbb vetélytársa a ReplayTV novemberben jelentette be azt, hogy megszüntetik a saját gyártású digitális videó felvevők értékesítését és ehelyett a szolgáltatás licencelésére helyezik a hangsúlyt kábel TV cégeknek ill. más a televíziózással kapcsolatos cégeknek. A ReplayTV bejelentése óta a TiVo részvényárfolyama folyamatosan csökkent.
A Multimedia Research Group piackutató cég szerint a set-top box-ok és a digitális szolgáltatások piaca 2004-re több, mint 54 milliárd $ lesz.