Teljessé vált a chello magyarországi vezetősége
Hivatal Péter, a chello Broadband Hungary ügyvezetője elmondta: Cégünk itthon is piacvezető szerepre tör: az év végéig 15000 előfizető kiszolgálását tervezzük. A 24 órás, fix havi díjas, tehát telefondíj mentes, nagysebességű Internet-szolgáltatást jelenleg a főváros I., II., IV., XI., XIII., XIV. kerületében és egész Miskolcon kínáljuk a UPC előfizetői számára.
A United Pan-Europe Communications (UPC) érdekeltségébe tartozó chello broadband teljes egészében magyar vezetést bízott meg a hazai piac meghódításával. Ez azt is jelenti, hogy a chello zárt portálján magyar nyelvű tartalom található, hiszen a chello a hazai tartalomszolgáltatókra támaszkodik elsősorban és támogatja őket a szélessávú tartalom előállításában is.
Az újonnan kinevezett ügyvezető, a szakmában jól ismert Hivatal Péter nevéhez fűződik a nagy sikerű Readers Digest magazin elindítása. 1991. és 1998. között a Readers Digest Kiadó, majd az egyik legnagyobb hazai marketing-szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az M Csoport Holding ügyvezetőjeként dolgozott. 1998. óta a Direkt Marketing szövetség elnöke is.
A chello marketingigazgatója, Lakatos Zsolt a Manchesteri Egyetem MBA-kurzusának elvégzése után 1996-tól 2000-ig a Bell Telemarketing Kft-t vezette.
Siklós András a chello csak előfizetők számára elérhető, zárt portáljának irányításával megbízott tartalomfejlesztési igazgató. Ő felelős az elsősorban szélessávú hálózatokon élvezhető multimédiás tartalom, így animációk, rövidfilmek és filmelőzetesek fejlesztéséért. Siklós András korábban az MTV híradójának főszerkesztőjeként, valamint a Magyar Rádió vezető hírszerkesztőjeként dolgozott, 1999-től az MTV Online létrehozatalánál szerzett fontos ismereteket a magyar Internet-iparról.
A korábban a Vivendi Telecom Hungary munkatársaként dolgozó Nagy István a chello produkciós vezetőjeként a tartalomszolgáltatás informatikai és technikai hátteréért felelős.