Örömhír a SoundBlaster Live! tulajdonosoknak: bővítették az EAX hangszabvány támogatását az Unreal Tournament-ben
A mai naptól a Creative Sound Blaster Live!, illetve az EAX kompatibilis kártyák tulajdonosai kiemelt EAX hangszabvány támogatást élvezhetnek az Unreal Tournament játék alatt.
Az új EAX bővítmények segítségével olyan hangeffektek kerültek a játékba, mint a természetes visszhang (environmental reverberations), vagy a geometria-alapú hangelnyelés (occlusion, obstruction effects). A most kiadott bővítő-patch a 24 eredeti deathmatch pályán valósítja meg a fent említett effekteket, a további játékmódok pályáihoz pedig, tehát a CTF-hez, az Assault-hoz és a Domination-höz az elkövetkezendő hetekben jön ki a bővített EAX támogatás.
Az EAX bővítmények installálásánál a következőképpen kell eljárni:
[Unreal Tournament EAX oldal]Első lépésben az EAX könyvtár patch-et kell feltelepíteni (2MB), amely az Unreal Tournament-et alkalmassá teszi az egyes játékmódok EAX támogatását megvalósító patch-ek fogadására. Második lépésben telepíthetjük az egyes játékmódok EAX támogatását. Jelen pillanatban csak a deathmatch pályákhoz van támogatás (1.4MB).