UPC Direct áremelés?
Meg nem erősített információk szerint - én, mint előfizető erről még levelet nem kaptam - a UPC szokásos év eleji áremelésében nem felejtkezett meg a nemrég indult Direct szolgáltatást igénybevevőkről sem.
Meg nem erősített információk szerint - én, mint előfizető erről még levelet nem kaptam - a UPC szokásos év eleji áremelésében nem felejtkezett meg a nemrég indult Direct szolgáltatást igénybevevőkről sem.
Az áremelés a következőképpen nézne ki:
(ismétlem, nem megerősített információk alapján!)
Ugyan az emelés mértéke nem túlságosan magas (igaz, mihez képest), felháborítónak tartom, hogy máris áremelés történik miközben a szolgáltatás nyilvánvalóan rossz minőségében, a magyar nyelvűnek hirdetett, de elég nagy százalékban mégsem magyar nyelvű csatornák ügyében még mindig semmilyen változás nem következett be.
A UPC a hozzá intézett levélre, kérdésekre nem válaszol, az ügyfélszolgálat botrányosan gyengén felkészült...úgy vélem, a 27.000 felhasználó nem ezt érdemli. Ha fizetek, azért a reklámoknak, minimális elvárásoknak megfelelő szolgáltatást várok, s nem rögtön (5 hónap után) egy áremelést...
Aki esetleg egyetértene a fentiekkel, a fórumban tett hozzászólásával csatlakozhat, tehet hozzá saját véleményt. Az összegyűlt információk birtokában szeretném "mikrofonvégre" kapni a UPC illetékeseit, feltéve, hogy szóba állnak velem.
Az áremelés a következőképpen nézne ki:
(ismétlem, nem megerősített információk alapján!)
Havi bruttó előfizetési díjak /Ft/ | ||||
6 havi bruttó előfizetési díjak /Ft/ | ||||
12 havi bruttó előfizetési díjak /Ft/ |
Ugyan az emelés mértéke nem túlságosan magas (igaz, mihez képest), felháborítónak tartom, hogy máris áremelés történik miközben a szolgáltatás nyilvánvalóan rossz minőségében, a magyar nyelvűnek hirdetett, de elég nagy százalékban mégsem magyar nyelvű csatornák ügyében még mindig semmilyen változás nem következett be.
A UPC a hozzá intézett levélre, kérdésekre nem válaszol, az ügyfélszolgálat botrányosan gyengén felkészült...úgy vélem, a 27.000 felhasználó nem ezt érdemli. Ha fizetek, azért a reklámoknak, minimális elvárásoknak megfelelő szolgáltatást várok, s nem rögtön (5 hónap után) egy áremelést...
Aki esetleg egyetértene a fentiekkel, a fórumban tett hozzászólásával csatlakozhat, tehet hozzá saját véleményt. Az összegyűlt információk birtokában szeretném "mikrofonvégre" kapni a UPC illetékeseit, feltéve, hogy szóba állnak velem.