Project I.G.I. 2 még az idén ?
Számos külföldi portálon olvasható egy hír, miszerint "sajnos nem lesz
multiplayer patch a P:IGI-hoz, de jön a Project I.G.I. 2, melynek lesz multiplayer támogatása,
és minden felrótt hibát kijavítanak benne". Sajnos azonban az összes hír,
egy a ProjectIGI forumán megjelent hozzászólásra
alapszik, mely eléggé bizonytalannak tűnik.
Az tény, hogy az Innerloop fejlesztőcsapata nem igazán őrült a karácsonyi kiadási határidőnek, amit a kiadó Eidos követelt meg. Példának okáért érdemes megemlíteni, hogy a megjelenés napja előtt 3 nappal jelezték, hogy hiányolják a játékban a pálya közbeni mentési lehetőséget. Válaszként érkezett, hogy ennek kijavítására sajnos a hátralévő két nap nem elegendő. A másik felrótt súlyos hiba, hogy néhány pályán az ellenfelek újra születnek, meglehetősen rontva ezzel a játék valósághűségét. Elképzelhetőnek tartom tehát, hogy egy patch napvilágot lát ezeknek orvoslására, azonban a 2. rész elkészűlését valószinűleg decemberre értették. A nem hivatalos forrás szerint ugyanis a P:IGI 2 még ezen a télen elkészül. Reméljük a hálozati támogatás terén a következő karácsonyra terveznek, mert ha nem, akkor meg nézhetjük majd a játék hálózati részének optimalizáltságát.
Az tény, hogy az Innerloop fejlesztőcsapata nem igazán őrült a karácsonyi kiadási határidőnek, amit a kiadó Eidos követelt meg. Példának okáért érdemes megemlíteni, hogy a megjelenés napja előtt 3 nappal jelezték, hogy hiányolják a játékban a pálya közbeni mentési lehetőséget. Válaszként érkezett, hogy ennek kijavítására sajnos a hátralévő két nap nem elegendő. A másik felrótt súlyos hiba, hogy néhány pályán az ellenfelek újra születnek, meglehetősen rontva ezzel a játék valósághűségét. Elképzelhetőnek tartom tehát, hogy egy patch napvilágot lát ezeknek orvoslására, azonban a 2. rész elkészűlését valószinűleg decemberre értették. A nem hivatalos forrás szerint ugyanis a P:IGI 2 még ezen a télen elkészül. Reméljük a hálozati támogatás terén a következő karácsonyra terveznek, mert ha nem, akkor meg nézhetjük majd a játék hálózati részének optimalizáltságát.