Pénteken az Adobe részvényárfolyama közel 9%-kal erősödött a jól sikerült negyedév hatására
A negyedéves forgalom 26%-kal nőtt az előző év hasonló időszakához képest és 8%-kal az előző negyedévhez képest és 355,2 millió $ volt. A 2000. pénzügyi évben a cég nyeresége 287,8 millió $ volt (részvényenként 1,13$), a forgalom pedig 1,3 milliárd $. Az elemzők várták ugyan a jó eredményeket, de a makrogazdasági aggályok miatt a cég részvényei csökkentek: a részvény túlságosan magas árfolyam/nyereség aránnyal rendelkezik, ezért nem ajánlják megvételét a befektetőknek - ilyen hatással van egy kicsit lassuló gazdaság egy jól menő cég részvényárfolyamára.
Az elemzők egy része tartotta a részvény besorolását, mások emelték a besorolást. Általános vélemény az, hogy a cég termékei iránt erős a kereslet, mind a teljes, mind az upgrade verziókat illetően. Ez már csak azért is érdekes mert a negyedév során csak részben tudott a cég az új grafikus szoftverből, a PhotoShop 6.0-ból profitálni annak megjelenési időpontja miatt: az angol verziót október elején szállította cég, ekkor a cég pénzügyi negyedéve már a harmadánál tartott. Összességében úgy becsli a cég, hogy a PhotoShop a Web Publishing bevételek 80-85%-át fogja hozni és 25-30%-os növekedést remélnek a terméktől.
Egyes elemzők szerint a cég egyedi helyzete a grafikus szoftver piacon lehetővé teszi a további terjeszkedést és ez a lehetőség egyenlőre nem tükröződik a részvényárfolyamban.