A Yettel is elkezdett háztartásokban gondolkodni
A Yettel Magyarország is elérhetővé tette ügyfeleinek a távközlési piacon régóta létező, zömében mobil- és vezetékes lábbal egyaránt rendelkező szolgáltatók által kínált kedvezményes csomagajánlatokat.
Mobil, otthoni internet és tévéelőfizetések kvázi tetszőleges összevonásával a Yettel Magyarországnál is megjelent az a csomagajánlat, mely a konvergens, vezetékes- és mobil lábbal rendelkező szolgáltatóknál már régóta elérhető.
A Full néven érkező új csomagajánlat ugyanarra a koncepcióra épít, mint a Telekom Magenta 1-e vagy a Vodafone One, vagyis több mobil- és otthoni szolgáltatás összevonásával különböző mértékű kedvezményt kínál az előfizetőknek.
Ennek a kedvezménynek a mértéke elérheti a 15-30%-ot is, ugyanakkor nem lehet minden tarifát bevonni a kedvezménycsomagba, csak az úgynevezett kiemelt (Prime) mobilelőfizetéseket.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
A Yettel Full esetében nem kötelező, hogy mind a három szolgáltatástípus – mobilelőfizetés, TV és otthoni internet – szerepeljen a csomagban, sőt a szolgáltatások bármely kombinációjával, már két előfizetéssel elérhető a kedvezmény; akár két mobilelőfizetéssel (bármely Yettel Prime-mal), vagy akár két otthoni internettel (bármely OtthonNettel).
Szafonov Olga, a Yettel Magyarország kereskedelmi igazgatója a szolgáltató mai sajtótájékoztatóján elismerte, hogy a Full a konkurencia után egy évtizeddel érkezett a piacra, ám a cég a konkurens megoldásoknál egy jóval rugalmasabb, modernebb csomagajánlattal igyekezett most piacra lépni.
A Yettelnek nem számít a csomagban lévő szolgáltatások jellege és az sem, hogy ki és hol használja a konkrét előfizetést - akár szomszédok vagy barátok is összeállhatnak egy Full csomagba, illetve a bundle-be bevonhatók a Yettel TV mellett streamingelőfizetések is (a Yettelnél egyelőre csak a Max).