Elindult az OTP csoport webáruháza
Véget ért az OTP webshopja, a Fizz.hu tesztüzeme, most már bárki számára elérhető a szolgáltatás.
A magyar e-kereskedelmi piacon az utóbbi években zajló erős koncentráció és a nyomasztó fölénnyel rendelkező külföldi szereplők mellett rendkívül nehéz dolga van annak, aki új belépőként akar jelentős hatást gyakorolni. Ilyen, számottevő tőkeháttérrel rendelkező webshop lehet a fizz.hu, mely az OTP csoport első komoly próbálkozása lehet ebben a szegmensben.
Az eMAG-hoz és a Pepitához hasonlóan piactér-modellre építő fizz.hu szolgáltatást tavaly jelentette be a cég, és először a társaság munkatársai próbálhatták ki belső teszt keretében. A gyakori kérdések közt elhelyezett "DSA rendelet" szekcióban a cég említi, hogy tavaly augusztus és idén február közt ez 1400 aktív használót jelenthetett. A tavaly nyárra belengetett indulás elhúzódása után a múlt héten sikerült élesben is elindulni, miután a cég levette az IP-filtert, és már bárki számára elérhető a weboldal – szúrta ki elsőként a Forbes.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
Az azóta arculatot váltott, eleinte zöldes-sárgás, most már zöld-lila színekkel operáló webshop az Emag és a Pepita versenytársaként érkezik, az elektronikai eszközöktől kezdve az irodai kiegészítőkig széles árukínálattal. A szállítási opciók egyelőre korlátozottak, csak a házhozszállítás lehetséges, de a későbbiekben több kézbesítési mód várható.
A fizz.hu működési hátterét az OTP Bank Nyrt. százszázalékos tulajdonában álló OTP Ecosystem Kft. nyújtja. Az ügyvezető pedig a Mol-tól átigazolt Szőcs András, aki korábban a vállalat e-kereskedelmi vezetője volt. A Forbes-nak nyilatkozó Szőcs szerint a bevezetőkampány később fog indulni, folyamatos fejlesztésekkel, valamint bővülő partner- és termékkörrel.
Az OTP a hazai e-kereskedelemben eddig jobbára fizetési szolgáltatóként volt csupán jelen az OTP Mobil által fejlesztett SimplePay online fizetési megoldással, mely 2016-os indulását követően gyorsan az egyik legnépszerűbb fizetési formává vált az onilne térben és mára több mint 20 ezer elfogadóhellyel rendelkezik.