Grafikus felületű fegyver configuráló a Project IGI demóhoz
Korábban már közöltünk egy hírt, miszerint a Project IGI demóban
néhány új fegyvert lehet előcsalogatni. Eddig ez az object.qvm file manuális
szerkesztésével működött, azonban néhány szorgalmas ember megfejtette
a qvm file szerkezetét, így lehetőség nyílt a mélyebb szerkesztésre.
Az állítgatás megkönnyítésre vvacme készített egy
grafikus interfészt, így könnyen kijelölhetjük, hogy melyik jellegzetes helyszínen
milyen fegyver vagy lőszer legyen található. Mivel nem csak az object.qvm file-t tudják
ezzel a módszerrel szerkeszteni, hanem a humanplayer.qvm file-t is, ezért lehetőség
nyílik annak állítására is, hogy főhősünk milyen fegyvereket
legyen képes cipelni. Így fordulhat elő, például, hogy minden nehézség
nélkül elvisz egy M2HB nehéz géppuskát. Ezzel már érdekes dolgokat
lehet művelni, persze a dolgunk is megnehezedik, ha ellenségeink kezébe is ezt adjuk :). Érdekeségnek megemlítendő még a dobtáras Jackhammer automata sörétes fegyver, az M18 Claymore mozgásérzékelős akna valamint a "Flasbang" füst-fény gránát kipróbálásának lehetősége. A
programocskát vihetitek locálból : wconfig.zip
(750kb) , és a hozzá megjelent hibajavítást : wconfigfix.zip
(14kb), mely néhány fegyver választásakor jelentkezõ hibát orvosolja.