Mától a 4iG javítja az összes Lenovo otthoni PC-t
Szervizpartnert váltott a Lenovo Magyarországon, mostantól a cég összes otthoni célú PC-jét és tabletjét a 4iG Nyrt.-hez kell küldeni javításra.
November 27-től új központi szervizbe kell küldeniük a Lenovo otthoni PC-ket és tableteket a tulajdonosaiknak jótállás hatálya alá tartozó javítás és fizetős javítási igény esetén egyaránt: a gépeket a fenti dátumtól a 4iG Nyrt. javítja - derül ki a nagykereskedelmi partnerek részéről a múlt hét végén kiküldött tájékoztató anyagból.
A 4iG a Lenovo korábbi, országos szervizpartnerét, az egyik legnagyobb hazai javítócéget, a több márkára specializálódott budaörsi TMX-et váltja fel - a TMX elsősorban mobil megoldások szervizelésére szakosodott vállalkozás, ez a cég javítja többek között a Samsung, a Xiaomi az Oppo és a OnePlus mobilokat.
A Gitlab mint DevSecOps platform (x) Gyere el Radovan Baćović (Gitlab, Data Engineer) előadására a november 7-i DevOps Natives meetupon.
Ahogy a TMX, úgy a 4iG is csak a Lenovo otthoni PC- és tablet termékcsaládjához tartozó modelleket javítja majd, azaz az Ideapad, Yoga, Legion, LOQ PC-k és Lenovo márkájú tabletek szervizelése zajlik majd a cégnél.
A professzionális mobil és asztali munkaállomások (ThinkPad és ThinkCentre gépek), illetve szervermegoldások a meglévő országos szervizhálózatnál maradnak, illetve nem változik az otthoni készülékekre vonatkozó Premium Care jótállás tartalma és az ügyintézés menete sem.
Az érintett ügyfelek a továbbiakban a 4iG erre a célra dedikált oldalán küldhetik be a hibajelentésüket, illetve kérhetik a meghibásodott eszköz ingyenes futározását is.
A 4iG Csoport egyik leányvállalata révén már korábban is végzett IT-fókuszú szerviztevékenységet: a HumanSoft Szerviz Kft. Dell eszközök garanciális szervizelését biztosítja. A 4iG ezen felül garanciális szervizpartnere a Lexmarknak, a Kingstonnak, a Zebra-nak és a Hewlett Packard Enterprise-nak.