Megint belenyúl a feltöltős díjszabásba a Vodafone
Ismét hozzányúl a Tuti feltöltőkártyás tarifák díjszabásához a Vodafone Magyarország, mely legutóbb tavaly nyáron egyszer már korrigálta az eredeti, a konstrukció 2016-os bevezetése óta változatlan perc- és SMS-díjakat.
November 3-tól a Vodafone Magyarország árváltoztatást hajt végre több régebbi feltöltős tarifacsomagjának forgalmi díjait illetően - derül ki az érintetteknek a napokban küldött tájékoztatóból. A korrekció elsősorban azokat érinti, akik évekkel ezelőtt kötöttek Tuti, Tuti+ vagy éppen tavaly Tuti100 szolgáltatásra szerződést. Számukra a perc- és SMS-díjak ötödével, a tavaly bevezetett Tuti100 tarifa esetében pedig több mint a felével (percdíjak esetén) nőnek.
A Tuti, Tuti+ és Tuti100 feltöltőkártyás csomagoknál egy perc beszélgetés és 1 db SMS elküldése így egységesen 30 Ft-ba fog kerülni a fenti időponttól, ugyanakkor a Vodafone lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelek továbbra is az eredeti, 2016-os használati díjakon vegyék igénybe a szolgáltatást, legalábbis ami a percdíjakat illeti.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Ehhez az érintett szerződőknek tarifát kell váltaniuk az idén nyáron bevezetett Tuti100+ -ra - ezt bármelyik ügyfélszolgálati csatornán megtehetik, mind közül a legegyszerűbb a 1270-es ügyfélszolgálati számra elküldeni a "TV TUTI100+" kódot SMS-ben (idézőjelek nélkül).
A január óta a 4iG Nyrt. többségi tulajdonában lévő Vodafone Magyarország szeptember közepén vezetett be egy másik, minden feltöltökártyás ügyfelet érintő intézkedést: a cég belenyúlt a szerződés megújításának automatizmusába, így szeptember 15-től nem csak az egyenlegfeltöltéssel jön létre új, határozott idejű (365 napra szóló) szerződés az ügyfél és a szolgáltató között, hanem az évente esedékes feltöltőkártyás adategyeztetés során is.
Ezzel lényegében megszűnik az a korábbi kényszer, hogy a feltöltős SIM-re évente legalább egyszer egyenleget kell tölteni, ami a rendkívül kevés kimenő forgalmat generáló ügyfelek számára hozhat előnyös változást.