Webáruházat indít az OTP csoport
Nem várt helyről érkezik új, tőkeerős szereplő a magyar e-kereskedelmi piacra: még a nyáron webáruházat indít az OTP csoport, melynek célja, hogy a szegmens meghatározó szereplőjévé váljon.
A magyar e-kereskedelmi piacon az utóbbi években zajló erős koncentráció és a nyomasztó fölénnyel rendelkező külföldi szereplők mellett rendkívül nehéz dolga van annak, aki új belépőként akar jelentős hatást gyakorolni. Ilyen, számottevő tőkeháttérrel rendelkező webshop lehet a fizz.hu, mely az OTP csoport első komoly próbálkozása lehet ebben a szegmensben.
A Forbes szúrta ki elsőként, hogy a cégcsoport hétfőn bejelentette kissé szokatlan formában, LinkedIn-en, hogy még a nyáron (előreláthatóan a nyár végén) elindítja az eMAG-hoz és a Pepitához hasonlóan piactér-modellre építő fizz.hu -t, melyet a társaság munkatársai a mai naptól már belső teszt keretében kipróbálhatnak.
A fizz.hu folyamatosan bővülő szolgáltatásokkal és termékportfolióval rendelkező webshop, nem titkolt célunk pedig az, hogy a jövőben Magyarország egyik legjobb webáruháza legyünk
-áll a fizz.hu indulását bejelentő LinkedIn posztban.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A lap úgy tudja, hogy a fizz.hu működési hátterét az OTP Bank Nyrt. százszázalékos tulajdonában álló OTP Ecosystem Kft. nyújtja majd. A csapat jelentős része pedig a romániai tulajdonos kezében lévő eMAG-tól érkezik majd, ügyvezetőt pedig a Mol-tól igazol át a cég Szőcs András személyében, aki korábban a vállalat e-kereskedelmi vezetője volt.
Az OTP a hazai e-kereskedelemben eddig jobbára fizetési szolgáltatóként volt csupán jelen az OTP Mobil által fejlesztett SimplePay online fizetési megoldással, mely 2016-os indulását követően gyorsan az egyik legnépszerűbb fizetési formává vált az onilne térben és mára több mint 20 ezer elfogadóhellyel rendelkezik.