Ismét drágulni fog a reklámmentes Disney+
Jelentős hirdetési potenciált lát a Disney a platformok kombinálásában, ezért a Hulu szolgáltatásában elérhető tartalmakat átfésüli a Disney+ kínálatába. A már meglévő előfizetők számára pedig elszomorító hír, hogy a szolgáltatás reklámmentes változata várhatóan tovább drágul.
A Disney a második negyedéves eredmények közlése mellett két fontos bejelentést tett, melyek közül az egyik lényeges változás, hogy a cég a Hulu tartalmait hamarosan integrálja a Disney+ streaming szolgáltatás alkalmazásába. Bob Iger vezérigazgató elmondása szerint az „egyetlen alkalmazáson” keresztül kínált élményt egyelőre az Egyesült Államokban tervezik bevezetni az év végéig, így a Hulu kínálata bár elérhető lesz a Disney+-on, de ettől még a különálló appok is megmaradnak, ez érvényes lesz az ESPN+-ra is. Iger magyarázata szerint a lépés logikus, mivel jobb lehetőségeket biztosít a hirdetők számára, miközben az előfizetők egyszerűbben juthatnak hozzá több tartalomhoz, elősegítve az egységes streamelési élményt.
Emellett még az idén, várhatóan decemberben emelkedik a reklámmentes előfizetés ára, de pontos összegeket egyelőre nem említettek (tavaly decemberben 3 dollárral emelt a szolgáltatás, így most is ez tűnhet valószínűnek). Míg a Hulu régóta kínál hirdetésekkel támogatott lehetőséget az előfizetőknek, a Disney+ tavaly kezdett el olcsóbb, hirdetésekkel támogatott opciókat kínálni, mivel az előfizetők számának növekedése lassulni kezdett. A hirdetésekkel támogatott csomagot egyelőre úgy tűnik, nem érinti majd az emelés.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
A Disney szerdán bejelentette második negyedéves pénzügyi eredményét is: a vállalat 21,82 milliárd dolláros bevételről számolt be, ami 13%-os növekedés az előző év azonos időszakához képest, ezzel felülmúlva az előzetes várakozásokat. A streaming üzletág működési vesztesége ugyan 26 százalékkal csökkent, de a 659 millió dolláros veszteség még mindig hatalmas. A Disney+ ráadásul 4 millió előfizetőt veszített az időszakban, ami zsinórban a második lefelé ívelő tendenciát mutató negyedév az előző után.
Az utóbbi hetekben napvilágot látott híresztelések szerint a Disney nyitottnak tűnik az ötletre, hogy teljesen felvásárolja a Hulu-t, a cég jelenleg 67 százalékát birtokolja a szolgáltatásnak, a többi 33 százalék a Comcasté. A 2019-ben kötött megállapodás értelmében a Comcast kötelezheti rá a Disney-t, hogy megvásárolja a maradék részesedést, Iger pedig nemrég úgy fogalmazott, hogy konstruktív beszélgetéseket sikerült folytatni a közelmúltban a Hulu jövőjéről a másik féllel.