:

Szerző: Koi Tamás

2023. május 3. 11:30

Kilépett a tesztidőszakból a Yettel TV

Lezárta az új generációs tévészolgáltatás magyarországi nyílt tesztidőszakát a Yettel, ezzel a cseh kézben lévő szolgáltató immár saját magát is hangsúlyos szereplőként (legalábbis technológiai szempontból) kezeli a hazai tévépiacon.

A Yettel február közepén indította útnak új generációs tévészolgáltatását Magyarországon, mely az elődnek tekintett, 2013-ban megjelent MyTV-ből kifejlődő elődjéhez képest számos ponton fejlettebb, előremutatóbb megoldásnak bizonyult. A szolgáltató most zárta le a háromhónapos nyílt tesztidőszakot, melyre a cég meglévő OtthonNet (Pro) és lakossági számlás tarifával rendelkező ügyfelei jelentkezhettek.

Ez a korlátozás a tesztidőszak lezárását követően sem fog változni, azaz más mobil- és/vagy vezetékes szolgáltatók ügyfelei nem vehetik igénybe a Yettel tévészolgáltatását. A társaság ugyanakkor a kezdetektől fogva hálózatsemlegesen kínálja a Yettel TV-t, azaz egy meglévő fiókkal például telekomos vezetékes hálózaton keresztül is lehet tévézni, sőt, akár a Telekom saját androidos set-top boxára is telepíthető a kliens alkalmazás.

yettel_tv

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig

Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.

A szolgáltató a tesztidőszak tapasztalatairól beszámoló mai sajtó-háttérbeszélgetésében elmondta, hogy a tesztidőszak alatt az ügyfelek több mint 4,5 millió alkalommal indítottak el lejátszást, és összesen 2,2 millió órát tévéztek eddig a Yettel TV felhasználói, ami 5,9 millió gigabájt adatforgalmat jelent.

A cég azt ugyanakkor nem árulta el, hogy hányan vettek részt a nyílt tesztben.

A Yettel TV későbbi fejlesztéseit illetően a szolgáltató kereskedelmi igazgatója, Szafonov Olga elmondta, hogy a cég saját beltéri egységén, okostelefonokon, tableteken, böngészős felületen és néhány okostévé-típuson már hozzáférhető felület és kliens a jövőben több új, kényelmi funkcióval bővülhet (csatornák sorrendbe rendezése, kedvencként jelölése, új kliensek támogatása stb).

A Yettel adatai szerint a felhasználók túlnyomó többsége (kb. 90%) a tesztidőszakban TV-készüléken (set-top boxszal) használta a szolgáltatást, amit az Androidos mobilok, a PC, az iPhone, valamint az Android tabletek követnek.

a címlapról