Távozik az Apple-től Steve Wilhite, a cég marketing alelnöke
Az image és a marketing mindig is fontos szerepet játszott az Apple-nél (legalábbis Magyarországon kívül, ahol a marketing tevékenység szinte nulla, sajnos ...). Több elemző is úgy jellemzi a céget, mint egy hirdetési ügynökség, amely mellesleg számítógépeket is készít.
Rövid időn belül ez a második kulcsfontosságú poszt, amelyről vezető távozott az Apple-nél: októberben Mitch Mandich, a globális értékesítésért felelős igazgató távozott, miután gyenge negyedéves eredményeket tett közzé az Apple. A cég részvényenként 30 centes nyereséggel és 1,87 milliárd $ forgalommal zárta negyedik pénzügyi negyedévét.
A cég részvényárfolyama szerdán 0,31$-ral (1,6%-kal) 18,50$-ra csökkent - az elmúlt egy évben a csúcs 75,18$, a mélypont pedig 17,50$-volt.