Egyes Netflix-tartalmak megúszhatják a reklámszüneteket
Új, reklámtámogatott díjcsomaggal rukkol elő várhatóan az év végén a világ legnagyobb online streaming tékája, a Netflix, ám ez nem jelenti azt, hogy minden tartalmat reklámokkal szakítana meg a szolgáltató.
Kissé fellélegezhetnek azok, akik az alacsonyabb havi díjért cserébe reklámtámogatott díjcsomagra váltanának a Netflixnél, amint az új konstrukciók elérhetővé válnak a várakozások szerint valamikor az év végén. A Bloomberg legfrissebb értesülései szerint a világ legnagyobb online tékája nem feltétlenül fogja elárasztani reklámokkal ezeknek az előfizetőknek a képernyőit, de legalábbis lesznek bizonyos tartalmak, tartalomtípusok, melyeknél nem fognak megjelenni a hirdetések.
Ilyen tartalmak lesznek elsősorban a nagy húzócímnek számító egész estét mozifilmek, legalábbis a premierüket követő, pontosan meg nem határozott időszakban - állítja a lap. Ennek elsődleges oka, hogy a Netflixnél úgy gondolják, a legnevesebb filmkészítők elfordulnának a platformtól, ha a műsoraikat a kezdetektől fogva reklámszünetek tarkítanák.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
Szintén tabu lesz a reklám a kifejezetten gyermekeknek szánt tartalmak (filmek, sorozatok) esetében, illetve az egyes licencmegállapodásoktól függően minden más, olyan tartalomnál, ahol a licenctulajdonossal eredetileg olyan megállapodást kötöttek, mely tiltja a reklámok beillesztését a műsorba.
A Netflix először májusban beszélt olcsóbb, reklámokat tartalmazó előfizetési csomag lehetőségéről, aminek egyelőre még nincs hivatalos indulási dátuma, de a források szerint 2022 végén érkezhet. Mindennek előzménye, hogy a vállalat áprilisban közzétett jelentése szerint az idei év első negyedévében 200 ezerrel többen bontottak velük szerződést, mint ahányan frissen csatlakoztak, ami az elmúlt tíz évben először fordult elő.
A reklámmodellel kapcsolatos tervek ugyanakkor még meglehetősen képlékenyek, könnyen előfordulhat az is, hogy a Netflix végül kifarol az új, reklámokkal támogatott előfizetések mögül - hívja fel a figyelmet a Bloomberg.