:

Szerző: Vörös Péter

2000. március 1. 20:38

A Deutsche Telekom és a Siebel Systems e-üzleti szolgáltásokkal kapcsolatos együttműködést jelentett be

A célpiac a közepes méretű német vállalatok lesznek. A bejelentés szintén a CeBIT-en történt, eszerint a DT a Siebel ügyfélszolgálati (CRM) szoftverét fogja piacra dobni, alkalmazni ill. ahhoz kapcsolódó szolgáltatást fog nyújtani. Piackutatási eredmények azt mutatják, hogy az 1999-es 2,36 milliárd márkáról 2002-re 6,47 milliárd márkára nőhet a CRM szoftver piac Németországban. Az amerikai Siebel e termékkategória (ami egyébként nagyjából azt fedi, hogy a vállalatoknak lehetőségük van arra, hogy kövessék és elemezzék az ügyfelek/vásárlók szokásait és annak alapján még „személyre szólóbb szolgáltatás ill. termékcsomagokat ajánljanak nekik) vezetője.

A célpiac a közepes méretű német vállalatok lesznek. A bejelentés szintén a CeBIT-en történt, eszerint a DT a Siebel ügyfélszolgálati (CRM) szoftverét fogja piacra dobni, alkalmazni ill. ahhoz kapcsolódó szolgáltatást fog nyújtani. Piackutatási eredmények azt mutatják, hogy az 1999-es 2,36 milliárd márkáról 2002-re 6,47 milliárd márkára nőhet a CRM szoftver piac Németországban. Az amerikai Siebel e termékkategória (ami egyébként nagyjából azt fedi, hogy a vállalatoknak lehetőségük van arra, hogy kövessék és elemezzék az ügyfelek/vásárlók szokásait és annak alapján még „személyre szólóbb" szolgáltatás ill. termékcsomagokat ajánljanak nekik) vezetője. [CNET]
a címlapról