Szombatig áll az ügyintézés és az értékesítés a Vodafone-nál
Ma megkezdődött a Vodafone Magyarország informatikai rendszerintegrációs folyamatának második fázisa, melynek eredményeként a szolgáltató a jövőben már egy platformon tudja majd kezelni a mobilos és a vezetékes szolgáltatásokra előfizető ügyfeleket.
Az előzetes ütemtervnek megfelelően a mai nappal elérhetetlenné vált a Vodafone Magyarország ügyfelei számára a legtöbb ügyintézési és vásárlási lehetőség, ahogy a szolgáltató a második fázisába lépett annak az informatikai rendszerátállásnak, melynek köszönhetően a későbbiekben a cég vezetékes és mobilos ügyfeleit egy platformon, egy háttérrendszerben tudja majd kezelni a szolgáltató, illetve ezzel párhuzamosan az ügyfelek is egy felületen intézhetik majd ügyeiket akár vezetékes, akár mobilos ügyintézésről van szó.
A mostani átállási időszak szinte napra pontosan egy évvel követi a tavaly júliusban meghirdetett átállási fázist, mely akkor még csak a szolgáltató mobilos ügyfeleit érintette - ez a szakasz ugyanakkor már a cég összes ügyfelét érinti.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A Vodafone június 20-án közölte, az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítést kapnak. A szolgáltató akkor felhívta a figyelmet, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.
A cég korábbi tájékoztatása alapján július 11-től a tervek szerint július 16-ig az alábbi ügyintézési lehetőségek nem lesznek elérhetők az ügyfelek számára:
- Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák.
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások.
- Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása
- Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése
- Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása.
- Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés
- Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés
- Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás)
- Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)
- Easy Rider alkalmazás
- Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás
A Vodafone Magyarország a tavalyi, a tervezettnél hosszabbra nyúlt átállás során több alkalommal is igyekezett extra adatkeret grátisz biztosításával kárpótolni az átállásban érintett mobilos ügyfeleket. Ez most sincs másként, a cég ma éjfélig minden mobilos ügyfélnek (pre-paid és postpaid, illetve lakossági és vállalati egyaránt) aktivál egy 10 GB-os belföldön és az EU-ban felhasználható adatkeretet, melyet 30 napig lehet leforgalmazni.