:

Szerző: Koi Tamás

2022. július 11. 12:59

Szombatig áll az ügyintézés és az értékesítés a Vodafone-nál

Ma megkezdődött a Vodafone Magyarország informatikai rendszerintegrációs folyamatának második fázisa, melynek eredményeként a szolgáltató a jövőben már egy platformon tudja majd kezelni a mobilos és a vezetékes szolgáltatásokra előfizető ügyfeleket.

Az előzetes ütemtervnek megfelelően a mai nappal elérhetetlenné vált a Vodafone Magyarország ügyfelei számára a legtöbb ügyintézési és vásárlási lehetőség, ahogy a szolgáltató a második fázisába lépett annak az informatikai rendszerátállásnak, melynek köszönhetően a későbbiekben a cég vezetékes és mobilos ügyfeleit egy platformon, egy háttérrendszerben tudja majd kezelni a szolgáltató, illetve ezzel párhuzamosan az ügyfelek is egy felületen intézhetik majd ügyeiket akár vezetékes, akár mobilos ügyintézésről van szó. 

A mostani átállási időszak szinte napra pontosan egy évvel követi a tavaly júliusban meghirdetett átállási fázist, mely akkor még csak a szolgáltató mobilos ügyfeleit érintette - ez a szakasz ugyanakkor már a cég összes ügyfelét érinti. 

voda_liberty

Hello, itt az idei SYSADMINDAY!

Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

Hello, itt az idei SYSADMINDAY! Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

A Vodafone június 20-án közölte, az informatikai átállás eredményeképpen az ügyfelek új számlafizető azonosítót kapnak, amelyről e-mailben és SMS-ben is értesítést kapnak. A szolgáltató akkor felhívta a figyelmet, hogy az informatikai átállást követően az ügyfelek a megszokottnál később kaphatják meg a számlákat, de ebből eredően az ügyfeleket hátrány nem éri, a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.

A cég korábbi tájékoztatása alapján július 11-től a tervek szerint július 16-ig az alábbi ügyintézési lehetőségek nem lesznek elérhetők az ügyfelek számára:

  • Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák.
  • My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások.
  • Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása
  • Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése
  • Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása.
  • Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés
  • Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés
  • Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás)
  • Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)
  • Easy Rider alkalmazás
  • Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás

A Vodafone Magyarország a tavalyi, a tervezettnél hosszabbra nyúlt átállás során több alkalommal is igyekezett extra adatkeret grátisz biztosításával kárpótolni az átállásban érintett mobilos ügyfeleket. Ez most sincs másként, a cég ma éjfélig minden mobilos ügyfélnek (pre-paid és postpaid, illetve lakossági és vállalati egyaránt) aktivál egy 10 GB-os belföldön és az EU-ban felhasználható adatkeretet, melyet 30 napig lehet leforgalmazni.

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról