Elkezdődött az online karácsonyi szezon
A vezető Web-helyek az alábbi területeken voltak: játékok, játékszerek és ruházat. A teljes látogatottságot tekintve a múlt héten a játékok és játékszerek kategória 47%-kal nőtt, az egy héttel korábbi 12%-os csökkenés után. A ruházati kategória emelkedése 43%, volt az egy héttel korábbi 5%-os emelkedés után. A fogyasztói elektronika látogatottsága 17%-kal nőtt, míg a virtuális áruházaké (pl. Amazon.Com, Target és Wal-Mart) 12%-kal.
A Napster ill. Scour-féle zenei csereszolgáltatások forgalma megugrott az előző hónapban: a szeptemberi 7,2 milliós egyedi látogatószám októberre 8,7 millióra nőtt. A Scour 9 %-kal nőtt: a szeptemberi 1,1 millió egyedi látogatóról 1,2 millió látogatóra nőtt a site látogatottsága.