:

Szerző: Vörös Péter

2000. november 19. 08:58

Elkezdődött az online karácsonyi szezon

[TechWeb] A Nielsen/NetRatings piackutató cég Holiday E-Commerce Index-e szerint a november 12-vél zárult héten az e-kereskedelmi helyeken nyolc termékkategóriában 12%-kal emelkedett a látogatók száma (ez az index egyébként az otthoni ill. vállalati Internet látogatottságot méri). Ez a 12%-os emelkedés csaknem megegyezik a tavalyi ünnepi szezonban elért 12%-kal, jelentette ki Sean Kaldor a Nielsen//NetRatings eCommerce alelnöke, aki szerint immár biztos, hogy határozottan elindult az ünnepi szezon.

A vezető Web-helyek az alábbi területeken voltak: játékok, játékszerek és ruházat. A teljes látogatottságot tekintve a múlt héten a játékok és játékszerek kategória 47%-kal nőtt, az egy héttel korábbi 12%-os csökkenés után. A ruházati kategória emelkedése 43%, volt az egy héttel korábbi 5%-os emelkedés után. A fogyasztói elektronika látogatottsága 17%-kal nőtt, míg a virtuális áruházaké (pl. Amazon.Com, Target és Wal-Mart) 12%-kal.

A Napster ill. Scour-féle zenei csereszolgáltatások forgalma megugrott az előző hónapban: a szeptemberi 7,2 milliós egyedi látogatószám októberre 8,7 millióra nőtt. A Scour 9 %-kal nőtt: a szeptemberi 1,1 millió egyedi látogatóról 1,2 millió látogatóra nőtt a site látogatottsága.

A most először, április 24-én Budapestre érkező nemzetközi Kubernetes Community Day programja immár elérhető. A programba kerülő 26 előadást a világ minden tájáról beérkezett, több mint 100 pályázat közül választottuk ki. Figyelem, a rendezvényre már csak 30 jegy elérhető!

a címlapról

1000

2

Millenniumhoz ért a Yettel

2025. március 11. 12:01

A cég a napokban kapcsolja be az ezredik 5G-s állomását, a hálózat minden második magyarhoz elér.