:

Szerző: HIRDETÉS

2022. február 4. 13:49

Agilitás platinaszinten: a ShiwaForce mostantól Atlassian Platinum Solution Partner

2022-ben immár hivatalos: az agilitás a mainstream vállalati menedzsment módszerek egyikévé vált, kiszabadult az IT-ról és fűti a vállalati digitális transzformációs projekteket. A ShiwaForce egy évtizedes IT-s tapasztalata aranyat ér, nem könnyű azonban új szokások, új hagyományok megteremtése.

A gyors technológiai fejlődés, a sokféle lehetséges megoldás, az előre nehezen becsülhető akadályok és a folyamatos innovációs elvárás, mind olyan tényezők, amik régóta jelen vannak, és ebben a Coviddal megcsavart világban még inkább bizonytalanná teszik a cégek előrehaladását. Így fontos, hogy a digitális transzformációban a megfelelő szoftverekkel és hozzáértő partnerekkel induljanak el a vállalatok.

A ShiwaForce-nak 2021 végén, a 2020-as Gold Solution Partneri fokozat után, köszönhetően az agilis működés tízéves rutinjának és a csapatban lévő nagyszerű szakértőknek, sikerült a lehető legmagasabb Platinum Solution Partner fokozatot elérni az Atlassian rendszerében. Ez azt jelenti, hogy a ShiwaForce ügyfelei élvezhetik a legmagasabb szintű szakértői támogatást és a legjobb licencajánlatokat a piacon.

Shiwaforce - Atlassian Platinum Partner

MIÉRT JÓ EZ AZ ÜGYFELEKNEK?

A Platinum Solution Partner szintet ráadásul alig két évvel azután sikerült elérni, hogy a ShiwaForce hivatalos Atlassian partner lett - ez világszinten is kivételes tempó és eredmény. Ehhez 2021-ben igen jelentős számú értékesítést kellett teljesíteni, bennük nagy értékben cloud részekkel.

Ennél is fontosabb azonban, hogy a Platinum szinthez legalább nyolc “Certified Individual” minősítésű szakértőre van szükség házon belül, akik alapos, elmélyült tudással, rutinnal rendelkeznek a különböző Atlassian rendszerek bevezetésében, kezelésében. A ShiwaForce-nál tíz ilyen fekete-öves, minősített szakértő kolléga dolgozik jelenleg.

A ShiwaForce a Worldwide Platinum Solution Partner státusznak köszönhetően a legnagyobb gyártói kedvezményt is megkapja, így a legjobb árakat tudja kínálni ügyfeleinek. A jogosultságuk globális értékesítésre vonatkozik, így a csoportszintű igényeket is könnyen ki tudja elégíteni. Jelenleg kilenc országban szolgálnak ki ügyfeleket, de ez a kör folyamatosan bővül.

ITT AZ IDŐ, HASZNÁLD KI!

2020-ban az Atlassian ledobta a cloud-bombát, és rátett egy lapáttal a cloud natív trendre, amikor is bejelentette, hogy felhagy az on-premise licencek értékesítésével. Eközben a nagy tanácsadó cégek evangelizációjának köszönhetően az agilitás és a digitális transzformáció már egyfajta elvárássá vált. Az eredmény pedig, hogy a vállalatok képessé váltak összhangba hozni az innováció kiszámíthatatlanságát a bürokrácia fékjeivel.

Az általános trenden belül a ShiwaForce elemzése szerint 2022-ben az ügyfelek igénye a service management terület megoldások továbbfejlesztése lesz. 

Nézzünk egy frappáns példát: az agilis működést kihasználva nem csak gyorsabban és hatékonyabban lehet szoftvereket fejleszteni, hanem szintet léphet a vállalatvezetés is. Egyre több ügyfél kezdi el átstrukturálni a panaszkezelését, ticketing rendszerét, ügyfélszolgálatát és akár teljeskörű szolgáltatásmenedzsmentjét. Ehhez ma pedig már nem kellenek drága és évekig elhúzódó egyedi IT fejlesztések, hiszen felhőben és akár saját adatközpontban futó, könnyen és rövid idő alatt bevezethető és jóval kevesebb IT-kompetencia mellett konfigurálható rendszert kínál az Atlassian a Jira Service Management képében. 

A dobozos csodaszert azonban még mindig nem találták fel, így azelőtt és azután is, hogy egy szervezet megvásárolta a számára megfelelő licenc kombinációkat, számíthat a 10 év agilis tapasztalattal rendelkező és a legnagyobb banki és telekommunikációs ügyfelek üzleti problémáin edződött ShiwaForce-ra a testreszabásban, implementációban is. 

Hogy biztosan ne legyen csalódás, első körben egy alapos felméréssel, a Digital Delivery Diagnosis-szal kezdenek - ennek során elemzik, hogy mely folyamatokat milyen megoldással, milyen technológiával érdemes lefedni és a projekt milyen lépések, célok mentén valósuljon meg. Ezt követően pedig komplexitástól függően többnyire 3-6 hónap alatt megtörténik a csoda: erőforrást spórolnak a vállalatok és időt is nyernek.

Az eszközértékesítés és implementáció mellett gyakori igény az agilis tréningek, képzések lebonyolítása is. Egy újonnan alakuló vagy növekvő szervezetet gyakran ki kell egészíteni (role leasing) az onnan induláskor még hiányzó szakértőkkel is (Scrum Master, Agile coach, PO/PM, IT dev).

A ShiwaForce partnereinek segít rövidebb “go to market” időt elérni a gyorsan változó ügyféligényeket pontosabban eltalálni kiszámíthatatlan körülmények között is. Ehhez saját termékeik mellett (eCMS, chat) vállalati szintű egyedi IT frontend fejlesztés, DevOps és cloud megoldások és a digitális transzformációt támogató tréning és tanácsadás (agilis, lean, scrum, SAFe, Atlassian) funkciókat tudják csatasorba állítani.

BELEVÁGNÁL A TUDATOS VÁLLALATVEZETŐK VILÁGÁBA?

A digitális transzformációhoz olyan módszer, eszköz és mindset-váltás kell, amit egy agilis transzformáció elősegít és felgyorsít. A ShiwaForce már az első lépésektől fogva ott van, kezdve a felmérésen át, a rendszer bevezetéséig és teszteléséig és az emberek tréningjét is rájuk bízhatod. Ha szeretnél erőforrást spórolni és időt nyerni, érdemes őket felkeresned!

Ha végigolvastad a cikket, akkor miért állnál meg itt? Hallgasd meg az Epic Stories podcast epizódjait is – ezek témáit kifejezetten az agilis és digitális transzformációval kapcsolatban inspirálódni vágyó technológiai vezetők érdeklődéséhez igazítottuk. Emellett keresd a legátfogóbb agilitásról szóló könyvet, a Csináljuk jól az agilitást! a könyvesboltokban, hogy felkészülhess a jövőálló működésre.

[A ShiwaForce megbízásából készített, fizetett anyag.]

a címlapról