Piactér-partnerek külföldi terjeszkedését segíti az eMAG
Három nagyszabású programot indított útjára a magyar piac legnagyobb e-kereskedője szerződött piactér-partnerei számára. Az eMAG mostantól besegíthet a logisztikai feladatokba, a külföldi terjeszkedésbe és a promóciók elhelyezésébe is.
Szeptember 15-én délelőtt harmadszorra rendezte meg marketplace kereskedő partnerei számára éves Sellers’ Day rendezvényét az eMAG. Az itt megtartott előadásokkal a vállalat az e-kereskedelem felé nyitó magyarországi vállalkozásoknak segít a hatékonyabb értékesítési gyakorlat elsajátításában.
A PIACTÉRNEK IS JÓT TETT A PANDÉMIA
Az esemény kapcsán az e-kereskedelmi platform elárulta, hogy a pandémia hatására nem csak az eMAG saját, de a marketplace-partnerek online eladásai is jelentősen növekedtek. Az elmúlt egy évben mintegy másfélmillió új termék került fel a piactér kínálatába, mintegy ezer új partner csatlakozott, a partner kereskedők 61 százaléka pedig másfélszeresére növelte, vagy ennél is nagyobb mértékű növekedést eszközölt a forgalmában.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Míg tavaly közel ezer marketplace-partner mintegy egymillió ajánlattal vett részt a Black Friday-kampányban, az idei évben ennél is több közreműködőre és ajánlatra számít az eMAG.
A romániai központú társaság a jövőben új eszközökkel igyekszik támogatni a marketplace-hez csatlakozott e-kereskedőket abban, hogy nagyobb forgalmat érjenek el (és ezzel összességében nagyobb összegű jutalékot fizessenek a társaságnak).
Így indul a Fullfillment by eMAG, melyben a cég lehetővé teszi a marketplace partnerek számára az eMAG magyarországi raktárainak használatát, tárolási szolgáltatással, termékleltározással, megrendelés-felvétellel, átvétellel, csomagolással, szállítással, visszaszállítással, a vonatkozó ügyfélszolgálati teendőkkel együtt.
INGYENES FORDÍTÁS, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Érkezik emellett egy határon átnyúló értékesítést támogató program, mellyel a magyar kereskedők termékei megjelenhetnek a román és a bolgár eMAG oldalakon. A termékek adatlapjainak fordítását az eMAG ingyenesen elvégzi, és a magyarországi kereskedők igénybe vehetik a román és bolgár marketplace szolgáltatásba integrált, helyi futárszolgáltatásokat is.
Az eMAG a román és a bolgár piactereihez kapcsolódóan három éven keresztül teljesen díjmentesen vállalja az ügyfélszolgálati feladatok elvégzését is a programhoz kapcsolódó magyar marketplace-partnerek számára. A határon túli értékesítést támogató program a társaság szerint komoly növekedési lehetőségeket kínál a hazai cégeknek, hiszen a román marketplace-nek havonta több mint 80 millió látogatója van, a bolgár piactéren pedig több mint 670 ezer aktív ügyfél várja a termékeket.
Végül az eMAG Ads promóciós program keretében a cég lehetőséget biztosít marketplace partnereinek arra, hogy hirdetési felületet vásároljanak az eMAG saját weboldalán. A rendszer kattintásonkénti fizetési elszámolással (PPC) működik, a partnerek termékszinten, kategória szinten vagy egy adott termékcsoporton belül is ajánlatot tehetnek termékük jobb pozícióban való megjelenítésére.