Kivezeti a reklámokat okostelefonjaiból a Samsung
A felhasználói élmény javítására hivatkozva leállítja okostelefonjain a reklámok futtatását a Samsung.
A dél-koreai Yonhap korábbi értesüléseit megerősítve a Samsung közölte, hogy megszünteti az okostelefonjaira telepített alkalmazásokban felugró reklámokat. A lépés a gyártó által házon belül fejlesztett alkalmazásokat, illetve szolgáltatásokat érinti. A döntés értelmében a Samsung Weather, a Samsung Pay, illetve Samsung Health appokból is eltűnnek a különféle reklámok, illetve a Samsung virtuális asszisztense, a Bixby sem fogja tovább hirdetésekkel traktálni a felhasználókat.
Machine recruiting: nem biztos, hogy szeretni fogod Az AI visszafordíthatatlanul beépült a toborzás folyamatába.
A dél-koreai vállalat azt ígéri, hogy a reklámok kigyomlálását célzó szoftverfrissítések még idén eljuthatnak a felhasználókhoz. Bár a lépést eddig csupán nagyon röviden indokolta a vállalat, e szerint a felhasználói élmény javítása áll a háttérben. A Samsung állítja, az innovatív okostelefonos élmény rendkívül magas prioritást élvez, amely többek között a felhasználók igényeinek kielégítését is magában foglalja. Nyúlfarnyi kommentárjában a cég hozzátette, hogy termékeik fejlesztésénél folyamatosan figyelembe veszik a különféle felhasználói visszajelzéseket.
Vélhetően utóbbi, vagyis a reklámokkal kapcsolatos elégedetlen hangok miatt döntött azok száműzése mellett a Samsung. A hirdetések ugyanis a vállalat összes okostelefonjaiból visszaköszönnek, beleértve a több százezer forintos csúcsmodelleket is. Bár a Samsung saját alkalmazásainak mellőzésével megkerülhetőek lennének a reklámok, a felhasználók többségétől nem várható el, hogy emiatt alternatívákat keressen vagy teljesen lekapcsolja az érintett alkalmazásoktól érkező push üzeneteket.