Két napot ráhúzhat a Vodafone az ügyfélszolgálati átállásra
Nem ért véget a tervek szerint a Vodafone Magyarország mobilos ügyfélszolgálati háttérrendszereinek mára tervezett platformváltása, a szolgáltató további türelmet kér az ügyfelektől.
Akár további két napot is igénybe vehet az az átállási folyamat a Vodafone Magyarországnál, mely során a mobilelőfizetéseket kezelő ügyfélszolgálati, ügyfélkiszolgálási rendszereket teljesen lecseréli a cég - erősítette meg ma a szolgáltató. A több személyes és online intézhető ügyet érintő, elsősorban a számlázási és ügyfélkezelési folyamatokhoz kapcsolódó átállási folyamat július 24-én indult, és eredetileg július 28-ig tartott volna.
Az operátor eredeti kommunikációja szerint az átállás ezen fázisában sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet, illetve nem lehetett számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetel ebben az időintervallumban.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Ezzel párhuzamosan nem működik a mobilvásárlás szolgáltatás, azaz nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem SMS-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem elérhető a My Vodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.
Mostanra az üzletekben már elérhetők a fenti szolgáltatások - tájékoztatott az operátor.
A szolgáltató online felületei, így a vodafone.hu értékesítési szekciója, illetve a My Vodafone applikáció mobilos ügyfélkiszolgáló rendszere ugyanakkor jelen cikk írásakor sem érhető el, a szolgáltató a HWSW megkeresésére a témában a következő közleményt küldte:
Július 24-28. között a Vodafone mobil előfizetéssel rendelkező ügyfeleinek kiszolgálása megújult, ez idő alatt bizonyos értékesítési és ügyintézési folyamatokban átmeneti ideig technikai átállást végeztek a szolgáltató szakemberei. Az átállás ebben az időszakban szinte teljes egészében megtörtént, a különböző rendszerelemek finomhangolása miatt maximum 48 órán át a Vodafone technikai csapata még folytatja a munkát, hogy az ügyfelek a lehető legkényelmesebb módon vehessék birtokba az új ügyfélkiszolgáló rendszert. Ez idő alatt a szolgáltató az ügyfelek türelmét és megértését kéri.
A 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon július 29-én délben az automata a fentihez hasonló tartalmú üzenetet mond be, kiemelve, hogy továbbra sem érhető el "többek közt" a számlabefizetés, a szolgáltatásmódosítás, illetve az adatopció-vásárlás az ügyfélszolgálati csatornákon.
A mostani átállás továbbra is csak a mobilos ügyfélszolgálati folyamatokat érinti, a vezetékes szolgáltatásokra vonatkozó ügyintézési módok változatlanul elérhetők.