:

Szerző: Koi Tamás

2021. július 9. 13:13

Július végén öt napra megáll az élet a Vodafone-nál

Július második felétől kezdődően informatikai átállás miatt fokozatosan leállítja egyes háttérrendszereit a Vodafone Magyarország, így a megadott időintervallumban többek közt nem lehet majd új szerződést kötni, mobilt vásárolni, illetve javíttatni sem.

Július végén lecseréli mobilos ügyfeleinek nyilvántartására használt ügyfélkezelő-rendszerét a Vodafone Magyarország, melynek eredményeként július második felétől július 29-ig fokozatosan, több ügyintézési lehetőség és szolgáltatás is szünetel majd a cégnél. Az operátor tájékoztatása szerint az alapszolgáltatások mindvégig használhatók maradnak, a kimaradás jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti majd.

Az átállás első lépcsőfokaként a Vodafone július 14-től nem kézbesít feltöltőkártyás SIM-eket a webes megrendelések alapján, július 19-én pedig leáll a teljes mobil webshopos vásárlás, vagyis ettől az időponttól kezdődően nem lehet új készüléket vásárolni a Vodafone-tól. Végül július 24-től 28-ig, öt napon keresztül szünetel majd a szolgáltató gyakorlatilag teljes mobilos ügyintézési folyamata.

gvh_voda

Hello, itt az idei SYSADMINDAY!

Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

Hello, itt az idei SYSADMINDAY! Szabadtéri helyszínen idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt. Melós hónapok után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal.

Az átállás utolsó fázisában - egészen július 29-ig - sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog ebben az időintervallumban.

Ezzel párhuzamosan nem működik majd a mobilvásárlás szolgáltatás, azaz nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem SMS-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobilelőfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.

Hasonló átállást vezényelt le házon belül 2013-ban a Magyar Telekom is, ahol az volt az elsődleges cél, hogy a mobilos és vezetékes ügyfeleket kiszolgáló platformokat bizonyos szinten egységesítsék. A cég CRM-rendszerének működését részben vagy teljes egészében csak abban az évben háromszor szüneteltették - volt olyan átállási fázis, amikor az üzletek is bezártak.

A Vodafone esetében a mostani átállás kizárólag a mobilos ügyfélbázist érinti, a vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatban egyelőre semmilyen változás nem várható CRM-szinten.

A K8s annyira meghatározó technológia, hogy kis túlzással szinte az összes IT-szakemberre nézve karrier-releváns.

a címlapról

jogsértés

39

Bajban lehet az X az EU-ban

2024. július 12. 13:21

A Bizottság előzetes döntéshozatali eljárása szerint a közösségi platform működése több ponton is törvénysértő.