Instagramon formálódik a Telekom fiatalokat célzó ajánlata
A fókuszcsoportos kutatást emelte egészen új szintre a Magyar Telekom azzal, hogy az Instagramon keresztül szavaztatta meg a fiatalokat egy nekik szóló új ajánlat tartalmáról.
Jelentős részben az Instagramon érkező reakciókat figyelembe véve alakította ki új, kifejezetten az Y és a Z generációkat célzó, Kraft nevű ajánlatát a Magyar Telekom. A cég azt állítja, hogy az Instagram Story funkción keresztül egymillió 20-29 éves felhasználó bevonásával állította össze új "ajánlatát" - a Telekom saját Instagram-fiókjának egyébként ennél jóval kevesebb, mintegy 22 ezer követője van jelenleg.
A Telekom által kiadott közlemény szerint a közösségi felületen érkezett válaszok alapján a korosztály tagjai számára létfontosságú a mobilinternetelérés, azonban azt felelősen beosztva használják fel, és leginkább akkor hagyatkoznak az adatkeretükre, amikor a kollégiumi WiFi rossz minőségű, vagy utazás közben támad kedvük szörfözni. Nem csak akkor ütik el az időt netezéssel, amikor egyedül vannak, a közös kirándulások, utazások során is elmaradhatatlan a mobilnet, amit szívesen meg is osztanak egymással.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
A válaszok a 15 GB és a végtelen mobilnet között oszlottak meg leginkább, előbbi esetben a keret túllépésekor a felhasználók szívesen ruháznak be extra adatra. A szolgáltató szerint a prekoncepciók ellenére az Y és Z generáció tagjai nem csak online kommunikálnak egymással: bár a beérkező válaszok szerint a többség valóban neten keresztül telefonál, azonban 46%-uk inkább a hagyományos hívást preferálja. A fiatalok túlnyomó többsége (72%-a) mindazonáltal az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben.
A felmérés szerint a videók elsöprő sikert aratnak a fiatalok között, ahogy a legjobb grafikájú játékokkal is szívesen töltenek időt. Az önállósodás igénye szembetűnő: a 20-29 évesek 68%-a fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70%-a vallja, hogy az előfizetői hűség „családban marad”.
A válaszokat feldolgozva a vállalat tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján kétféle Kraft ajánlatopcióval állt elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a fiatalokra bízva. A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500 MB-ostól a szinte korlátlan, 85 GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció, 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal - utóbbi korlátairól egyelőre nem tett közzé részleteket a szolgáltató.
Hogy a Kraft ajánlat pontosan milyen formát ölt majd, arról egyelőre semmit nem tudni, a Telekom mindenestre következetesen nem díjcsomagként hivatkozik rá, így elképzelhető, hogy az valamilyen, már meglévő előfizetés mellé aktiválható opcióként jelenik majd meg.
A szolgáltató az ajánlat végső formájáról ma este indít újabb szavazást az Instagramon.