Úton van a következő generációs AirPods
Iparági források szerint néhány hónapon belül piacra dobja a harmadik generációs AirPods fülhallgatóját az Apple, amely már a Pro verzió továbbfejlesztésén is dolgozik.
Belátható időn belül megjelenhet az Apple népszerű AirPods fülhallgatójának következő verziója. A rendszerint jól értesült Mark Gurman szerint a vezeték nélküli fülhallgató formatervét jelentősen átdolgozták Cupertinóban. Az új dizájn leginkább az AirPods Projéhoz hasonlít majd, a lényegesen rövidebb szár mellé azonban nem társul majd gumiharang. A teljes izoláció hiánya arra utal, hogy az aktív zajszűrés a drágább Pro verzió sajátja marad. Az új formatervhez idomul a fülhallgató tokja, amely alacsonyabb és szélesebb lesz.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A forrás szerint az AirPods Pro második generációja idén már biztosan nem érkezik meg, a megjelenés várhatóan 2022 tavaszára csúszik. Amennyiben az iparági pletykák helytállóak, a következő generációs AirPods Pro beépített mozgásérzékelővel rendelkezik majd, miközben a fülhallgató kivitele is megváltozhat. Cupertinóban állítólag egy kompaktabb, a közeljövőben megjelenő Beats Studio Buds-éhoz hasonló dizájnon dolgoznak.
Az Apple számára kiemelten fontos, hogy fenntartsa az AirPods fülhallgatók iránti magas keresletet, a termékek ugyanis éves szinten sok milliárd dollár bevételt hoznak a konyhára. A legutóbbi negyedévben, vagyis három hónap alatt 7,8 milliárd dolláros forgalmat generált az Apple viselhető eszközös divíziója. A rendkívül erős szám mögött elsősorban az Apple Watch, illetve az AirPods és Beats termékek állnak. Bár vállalat nem közli részletesebb bontásban az eladásokat, a fül- és fejhallgatók minden bizonnyal egy igen jelentős szeletét teszik ki az éves szinten nagyjából 30 milliárdos viselhető eszközös forgalomnak.