Beköltözött a Facebook appba a Spotify
Hétfőtől a regisztrált felhasználók számára is érzékelhető módon kezdetét vette a Facebook és a Spotify szorosabb együttműködése, melynek részeként a két cég egy sor új funkciót illeszt be közösen a megosztási lehetőségek közé, illetve a hírfolyamba.
Hétfőtől beérett a Facebook és a Spotify nemrég ismertetett szorosabb együttműködési stratégiájának első gyümölcse, így bizonyos piacokon a Facebook-felhasználók a világ legnagyobb zenestreaming-szolgáltatójának tartalmait könnyebben érhetik el, közvetlenül a hírfolyamba ágyazva, anélkül, hogy el kellene hagyniuk az iOS-es vagy androidos appot.
Az alig egy hete bejelentett együttműködés részeként a Spotify-ról a hírfolyamba megosztott tartalmak mostantól egy új minilejátszóban szólalnak meg az appon belül, mely akkor is aktív marad, ha a felhasználó továbbgörgeti a tartalmat, illetve a zene vagy a podcast akkor is szól, ha a képernyőzárat aktiválja a hallgató.
Az ingyenes Spotify-hozzáféréssel rendelkezők számára a lejátszás végét követően automatikusan új számokat kezd játszani a rendszer, illetve megjelennek a számok közti reklámok - melyeket továbbra is a Spotify monetizál.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
A Facebook április közepén jelentette be, hogy új hangalapú közösségi szolgáltatásokat vezet be a következő időszakban, melyek a cég szerint minden eddiginél egyszerűbbé és könnyebbé teszik majd többek közt az élő szavas kapcsolattartást - ezzel a hagyományosan írott szöveg, képek és videók megosztására használt közösségi oldal újabb lehetőséget adna a regisztrált felhasználóknak, csoportoknak és véleményvezéreknek a kapcsolattartásra, nem utolsósorban pedig bevételszerzésre.
A közösségi oldal ekkor jelentette be azt is, hogy új megállapodást hozott tető alá a világ legnagyobb online zenestreaming-platformjával, a Spotify-jal.