Kritikus folyamatokhoz kínál újfajta támogatást a Google Cloud
A Mission Critical Services az év minden napján, 0-24 órában elérhető, öt percen belül.
Új, prémium szolgáltatást indít a Google, amellyel kifejezetten a Google Cloud ügyfelek küldetéskritikus feladataihoz biztosítana külön megvásárolható, dedikált támogatást. A szolgáltatással a keresőóriás ígérete szerint akár perceken belül képes reagálni a potenciálisan felmerülő problémákra.
A Mission Critical Services (MCS) for GCP megoldást a Premium Support ügyfelek vehetik igénybe. Az aktív konzultációt is tartalmazó támogatási konstrukció a Google szerint ugyanarra a módszertanra épül, amelyet saját felhős infrastruktúrájának támogatására SRE (Site Reliability Engineering) mérnökcsapatai kifejlesztettek.
Az MCS bevezetésén a vállalat az egyes ügyfeleket lépésről lépésre végigvezeti, ahol az adott cég architektúráját, mérési, megfigyelési és vezérlési rendszerit is a Google saját küldetéskritikus szabványainak megfelelő szintre hozza. A folyamat során a keresőóriás megvizsgálja, hogy az ügyfél kapcsolódó architektúrája elég rugalmas-e, illetve hogy a kritikus fontosságú környezetekben megfelelő-e az agilitás és az irányíthatóság egyensúlya, valamint górcső alá veszi, hogy az egyes szervezetek a megfelelő monitoring eszközöket használják-e.
Az MCS ügyfelek rendszereit a Google továbbá évente kétszer ellenőrzi, hogy továbbra is az elvárásoknak megfelelően működnek-e, illetve azokhoz külön mérnököket is allokál, akik részletes ismeretekkel rendelkeznek az ügyfél munkafolyamatai kapcsán, így az esetleges problémákra gyorsan reagálni tudnak - a cég szerint ha a hét bármely napján, bármelyik napszakban gond adódik, szakértői öt percen belül lépni tudnak annak orvoslására. A GCP Premium Support ügyfelei az MCS-t kiegészítő szolgáltatásként már megvásárolhatják.