Jönnek az Intel NUC noteszgépek
Saját fejlesztésű, white label konstrukcióban értékesített üzleti/irodai noteszgépet jelentett be az Intel. A NUC termékcsaládba érkező NUC M15-re ugyanakkor más márkák logója kerülhet majd, a cél pedig, hogy a piac legnagyobb szereplőivel az Intel kisebb partnerei könnyebben fel tudják majd venni a versenyt.
Teljes mértékben saját fejlesztésű noteszgép-sorozatot dob piacra jövőre az Intel. Az M15 típusú noteszgép a gyártó eddig jobbára kis formátumú barebone PC-iből álló NUC (Next Unit of Computing) termékcsaládjába érkezik meg azzal a céllal, hogy a processzorgyártó kisebb ügyfelei könnyebben tudjanak általa versenyképes megoldásokat kínálni a legnagyobb piaci szereplők, így a HP, a Lenovo vagy éppen a Dell kínálatának.
A NUC M15 ennek megfelelően egy white label termék lesz, melyet lényegében csak fel kell logózniuk a partnereknek, illetve gondoskodniuk kell a logisztikáról és marketingről, ugyanakkor a noteszgép fejlesztésével és gyártásával kapcsolatos költségeket megspórolhatják - vagy legalábbis egy már piackész termékre fordíthatják. Nem ez az első alkalom az Intel történelmében, hogy hasonló üzleti modellel árul noteszgép-szériát: a cég valamivel több mint egy évvel ezelőtt dobta piacra a kifejezetten gamer igények alapján felépített MAG-15 -öt.
CI/CD-vel folytatódik az AWS hazai online meetup-sorozata! A sorozat december 12-i, ötödik állomásán bemutatjuk az AWS CodeCatalyst platformot, és a nyílt forráskódú Daggert is.
Az M15 ezzel szemben egy prémiumkategóriás, elsősorban üzleti ügyfeleket célzó, produktivitást segítő noteszgép széria lesz, 15,6 hüvelykes, 1080p felbontású IPS kijelzővel (érintőpanellel vagy anélkül), 11. generációs Core i5 vagy Core i7 processzorral, 8 vagy 16 GB rendszermemóriával és változatos, a forgalmazótól függő háttértár-kínálattal.
A gyártó a The Verge munkatársának elárulta, hogy a NUC M15-öt a tervek szerint a jövőben több, white label rendszerben értékesített noteszgép is követni fogja, a cégnek ugyanakkor nem célja, hogy olyan szerteágazó kínálatot nyújtson, mint a HP vagy a Dell - az Intel gépei így elsősorban jól meghatározott felhasználói célokra készülnek majd. A gépe árazását alapvetően a partnerekre bízza a cég, ugyanakkor az Intelnél úgy számolnak, hogy az M15 konfigurációk felépítéstől függően 999-1499 dollár közötti fogyasztói áron találhatnak majd gazdára.