A gyorsaságra és a bizalomra hajt az eMAG az új üzletlánccal
Megnyitotta első magyarországi üzletét az eMAG, mely 2013-as megjelenése után mostanra az Extreme Digitallal gyakorlatilag teljesen összeolvadva a magyar e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplőjévé vált.
Boltot nyitott Budapesten az eMAG, melynek 2013-as hazai megjelenésétől kezdve hat évre volt szüksége ahhoz, hogy a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplőjévé váljon. A társaság tavaly jelentette be, hogy egyesül az Extreme Digitallal, melynek következtében a két márka ugyan továbbra is megmarad, az üzleti modell és a márkastratégia azonban közelebb kerül egymáshoz. Ennek a stratégiának a része az eMAG esetében a mostani boltnyitás is, hiszen az Extreme Digitalnál régóta létező hibrid üzleti modell már bevált - hangzott el a cég mai sajtótájékoztatóján.
Az eMAG a hibrid modelltől azt reméli, hogy a vevőkkel való közvetlen kapcsolat létesítése révén tovább emeli majd az ügyfélélményt, a kényelmet, és a vásárlók márkahűségét, nem utolsósorban a márkával szembeni bizalmat - mondta el Várkonyi Balázs, a cég ügyvezető igazgatója csütörtökön újságírók előtt. A cég e cél érdekében további boltnyitásokat tervez Budapesten és vidéken egyaránt, a most megnyílt Erzsébet körúti üzlet mellett szeptemberben várható egy lényegesen nagyobb, 400 nm-es bemutatóterem nyitása a Mammut bevásárlóközpontban, valamint Pécsett.
Ünnepi mix a bértranszparenciától a kódoló vezetőkig Négy IT karrierrel kapcsolatos, érdekes témát csomagoltunk a karácsonyfa alá.
Az üzletekben az eMAG mintegy kétmillió termékből álló portfóliójából az ígéretek szerint idővel nem csak a műszaki termékvonal fogja magát képviseltetni kizárólagosan, így a vállalat jelenleg is nagy hangsúlyt fektet az FMCG-üzletág kiépítésére, megerősítésére. Az online értékesítés ezzel együtt továbbra is stratégiai fontosságú marad az eMAG esetében, a cégnél úgy számolnak, hogy már az első évben kétszámjegyű százaléknyi tisztán plusz forgalmat fognak az üzleteink generálni, hosszú távon pedig 30%-os növekedést várnak az offline stratégiától.
Az eMAG a bolthálózat nyitásával a termékek ügyfelekhez való eljuttatásának idejét is igyekszik a lehető legjobban lerövidíteni, ez ugyanis a cég tapasztalatai szerint kiemelt szempont, elvárás. Így idővel naponta akár több kiszállítás is lesz a központi raktárból az üzletekbe, vagyis a vevők akár a megrendelés napján is átvehetik majd személyesen a weben megrendelt termékeket.