:

Szerző: Koi Tamás

2020. június 18. 11:36

A gyorsaságra és a bizalomra hajt az eMAG az új üzletlánccal

Megnyitotta első magyarországi üzletét az eMAG, mely 2013-as megjelenése után mostanra az Extreme Digitallal gyakorlatilag teljesen összeolvadva a magyar e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplőjévé vált.

Boltot nyitott Budapesten az eMAG, melynek 2013-as hazai megjelenésétől kezdve hat évre volt szüksége ahhoz, hogy a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplőjévé váljon. A társaság tavaly jelentette be, hogy egyesül az Extreme Digitallal, melynek következtében a két márka ugyan továbbra is megmarad, az üzleti modell és a márkastratégia azonban közelebb kerül egymáshoz. Ennek a stratégiának a része az eMAG esetében a mostani boltnyitás is, hiszen az Extreme Digitalnál régóta létező hibrid üzleti modell már bevált - hangzott el a cég mai sajtótájékoztatóján.

Az eMAG a hibrid modelltől azt reméli, hogy a vevőkkel való közvetlen kapcsolat létesítése révén tovább emeli majd az ügyfélélményt, a kényelmet, és a vásárlók márkahűségét, nem utolsósorban a márkával szembeni bizalmat - mondta el Várkonyi Balázs, a cég ügyvezető igazgatója csütörtökön újságírók előtt. A cég e cél érdekében további boltnyitásokat tervez Budapesten és vidéken egyaránt, a most megnyílt Erzsébet körúti üzlet mellett szeptemberben várható egy lényegesen nagyobb, 400 nm-es bemutatóterem nyitása a Mammut bevásárlóközpontban, valamint Pécsett.

emag_uzlet
(fotó: emag)

A szétszteroidozott diversity alkonya

Évtizedekben mérhető folyamatokat nem lehet profitorientált cégek asszisztálásával pár év alatt lezavarni, DEI csomagolásban.

A szétszteroidozott diversity alkonya Évtizedekben mérhető folyamatokat nem lehet profitorientált cégek asszisztálásával pár év alatt lezavarni, DEI csomagolásban.

Az üzletekben az eMAG mintegy kétmillió termékből álló portfóliójából az ígéretek szerint idővel nem csak a műszaki termékvonal fogja magát képviseltetni kizárólagosan, így a vállalat jelenleg is nagy hangsúlyt fektet az FMCG-üzletág kiépítésére, megerősítésére. Az online értékesítés ezzel együtt továbbra is stratégiai fontosságú marad az eMAG esetében, a cégnél úgy számolnak, hogy már az első évben kétszámjegyű százaléknyi tisztán plusz forgalmat fognak az üzleteink generálni, hosszú távon pedig 30%-os növekedést várnak az offline stratégiától.

Az eMAG a bolthálózat nyitásával a termékek ügyfelekhez való eljuttatásának idejét is igyekszik a lehető legjobban lerövidíteni, ez ugyanis a cég tapasztalatai szerint kiemelt szempont, elvárás. Így idővel naponta akár több kiszállítás is lesz a központi raktárból az üzletekbe, vagyis a vevők akár a megrendelés napján is átvehetik majd személyesen a weben megrendelt termékeket.

a címlapról