Közös Oracle - Sun - Veritas problémakezelő központ
A jelenleg a kaliforniai Pleasanton városában működő JEC éjjel-nappal, a hét minden napján az ügyfelek rendelkezésére áll. Az eddigi tapasztalatok szerint a központ közel felére csökkenti az ügyfél számára azt az időt, amit a problémák megoldása igénybe vesz. A JEC kibővítése a VERITAS, Oracle and Sun májusban bejelentett kezdeményezésének részét képezi, és célja a VERITAS Software, az Oracle és a Sun megoldásait alkalmazó ügyfelek problémamegoldási igényeinek gyorsabb kielégítése.
Az együttműködés keretében mindhárom cég vezető támogatási szakértőket küld a JEC-be, akik a világ legkülönbözőbb pontjain dolgozó ügyfeleket segítik együttműködtethetőségi kérdéseik megoldásában. A külföldi ügyfelek a három cég bármelyikének helyi támogatási számát hívhatják, ahol az ügyeletes a több gyártó termékeit érintő problémákat továbbutalhatja a JEC hatáskörébe. A Nagy-Britanniában és Észak-Amerikában dolgozó szakemberek egyetlen közös felelős vezető alá tartoznak, és a nap huszonnégy órájában együttműködve biztosítják a kritikus fontosságú problémák megoldását.